آزادی مجید دری با پایان دوره ۵ ساله حبس از زندان + عکس

مجید دری زندانی سیاسی با پایان یافتن حکم ۵ ساله اش صبح امروز از زندان کارون اهواز آزاد شد و مورد استقبال جمعی از فعالان سیاسی و دانشجویان اهواز قرار گرفت.

به گزارش سازمان جوانان پان ایرانیست در این استقبال که صبح  پنجشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ در اهواز صورت گرفت برخی همبندی های سابق مجید دری در زندان کارون اهواز از جمله مسعود لدنی، میلاد دهقان و جواد علیخانی حضور داشتند.

مجید دری دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه طباطبایی ابتدا مدتی را در زندان اوین بود و سپس به زندان بهبهان منتقل شد. مدتی را آنجا سپری کرد و بعد بدون اطلاع قبلی در مرداد ۱۳۹۲ او را به زندان کارون اهواز منتقل کردند.

این در حالی بود که خانواده مجید دری در شهر کرج زندگی می‌کنند. از این رو، تبعید این زندانی نه تنها برای خود او که از زندان استان محل سکونتش تبعید و در میان زندانیان عادی نگهداری شد، دشوار بود؛ بلکه برای خانواده وی نیز دشواری‌های بسیاری را، به خصوص برای ملاقات‌های هفتگی با فرزندشان ایجاد کرد.

مجید دری در سال ۸۶ و در اعتراض به سوء مدیریت و فضای امنیتی دانشگاه علامه، ابتدا چند ترم از تحصیل تعلیق و سپس به طور کلی از ادامه تحصیل محروم شد. وی در سال ۸۷ و با همراهی سایر دانشجویان محروم از تحصیل که به دانشجویان ستاره‌دار معروف شده‌اند. «شورای دفاع از حق تحصیل» را تشکیل دادند.

در ادامه تصاویر مربوط به استقبال از مجید دری را مشاهده می کنید :

picture (1)

picture

picture (3)

picture (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *