تلاش برای آزادی مرزبانان ربوده‌شده/ پاکستان قول همکاری داد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی به همراه سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه دیپلماسی، برای آزادی مرزبانان ربوده‌شده در تلاش است.

 

1510811_746432085368012_106698661_n

 

به گزارش  فارس از زاهدان سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دیپلماسی برای آزادی مرزبانان ربوده شده در تلاش هستیم.

وی افزود: سابقه کار در شرق کشور نشان داده که گروهک‌های تروریستی دارای هیچ منطق خاصی نیستند و رفتار خشن دارند، البته تصمیم گیرنده هم خودشان نیستند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: دولت پاکستان نیز قول داده همکاری لازم را برای آزادی مرزبانان انجام خواهد داد و خاک کشور همسایه کمتر زمینه فعالیت گروهک‌های تروریستی باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و این استان در مقابله با تجاوز مرزی، آدم‌ربایی، قتل، مقابله با تروریست، نزاع و شرارت در کشور از متوسط کشور وضعیت بهتری دارد.

وی گفت: در سال‌های اخیر بقایای گروهک‌های تروریستی متاسفانه حوادثی را در مرز به وجود آورده که اگر این‌ها نبود این استان از امن‌ترین استان‌های کشور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *