داعش آگاهی استخدام داد!

انتشار این آگهی استخدام داعش با واکنش‌های طنزآمیزی در میان کابران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. یکی از کاربران نوشت: آیا داعش برای شمارش جنازه کشته شدگان نیازمند حسابدار نیست؟!

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،جنگ در سوریه و عراق ادامه دارد و داعش همچنان تلاش می‌کند مناطق بیشتری را تصرف کند. با این حال داعش در شهر کوبانی سوریه با مقاومت جدی شبه‌نظامی کُرد سوری و عراقی و در مناطق نزدیک به بغداد هم با حملات تهاجمی ارتش و شبه نظامیان شیعه روبه‌رو شده است.

بر اساس این گزارش به نقل از خبرگزاری‌ها، حملات حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی ضدداعش علیه مواضع این گروه تندرو در سوریه و عراق هم ادامه دارد. مهمترین تحولات مربوط به داعش به شرح زیر است:

اجبار کودکان به تماشای سر بریدن

داعش شماری از کودکان ربوده شده در اختیار خود را مجبور به تماشای فیلم سربریدن انسان‌ها می‌کرد.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر گروه داعش را متهم به شکنجه و ضرب و جرح ده‌ها کودک شهر کوبانی کرد.

این سازمان غیردولتی فعال حقوق بشر اعلام کرد داعش قبل از محاصره شهر کردنشین کوبانی سوریه، ده‌ها دانش‌آموز 14 تا 16 ساله این شهر را ربود و تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار داد.

داعش به تازگی نزدیک 100 نفر از دانش‌آموزان ربوده شده را آزاد کرد. برخی از این افراد هم توانسته بودند از دست داعش فرار کنند. آنها گفته‌اند که از سوی اعضای داعش به وسیله لوله و سیم برق کتک می‌خوردند. همچنین آنها مجبور بودند فیلم قطع سر انسان‌ها را تماشا کنند.

در بیانیه دیده‌بان حقوق بشر آمده است که برای این کودکان کلاس‌های آموزش مسائل اسلامی گذاشته شده بود و هنگامی که آنها مقررات این کلاس‌ها را رعایت نمی‌کردند با کتک روبه‌رو می‌شدند.

داعش همچنین نماز خواندن و حضور در کلاس‌های آموزش دین اسلامی را اجباری اعلام کرده بود.

این کودکان گفته‌اند که جلادان داعش افرادی از کشورهای سوریه، اردن، لیبی، تونس و عربستان سعودی هستند.

داعش، خطرناک‌ترین در جهان

سازمان جاسوسی خارجی آلمان داعش را خطرناک‌ترین سازمان تروریستی جهان اعلام کرد.

سازمان اطلاعات امنیت خارجی آلمان (بی‌ان‌دیی) اعلام کرد گروه دولت اسلامی (داعش) خطرناک‌ترین سازمان تروریستی در سطح جهان است و خطرناکی آن از القاعده نیز بیشتر است.

این نهاد امنیتی آلمانی همچنین معتقد است داعش، ثروتمندترین و سازماندهی‌شده‌ترین سازمان تروریستی در جهان است و از نظر تسلیحات نیز بهترین در دنیاست.

“گردهارد شیندلر” رئیس سازمان اطلاعات و امنیت خارجی آلمان در سخنرانی در برلین گفت: داعش همه کلیدهای تروریسم را در دست دارد و از آنها استفاده می‌کند. از حملات تروریستی عادی تا عملیات‌های نظامی سنگین همراه با برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه.

وی همچنین گفت که داعش از کودکان 13 یا 14 ساله به عنوان جنگجو استفاده می‌کند.

ادامه کشتار

داعش 8 نفر از اعضای گروه‌های مسلح مخالف را کشت و جنازه آنها را در شهر مرزی بوکمال سوریه واقع در مرز سوریه با عراق به صلیب کشید.

این افراد خود را تسلیم داعش کرده بودند.

اتهام آنها، جنگ با داعش بود.

داعش همچنین سه نفر دیگر را در پارک منطقه حمیدیه شهر دیرالزور سوریه سربرید و جنازه آنها را از دیوارهای پارک، آویزان کرد.

اتهام این افراد هم همکاری با کشورهای مسیحی و دشمن بود.

وزیر خارجه فرانسه: بعد از کوبانی نوبت حلب است

لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه از ائتلاف بین‌المللی ضدداعش خواست پس از کوبانی، بر شهر حلب متمرکز شود.

شهر حلب سوریه هم‌اکنون شاهد جنگ ارتش سوریه، داعش، ارتش آزاد (مخالفان مسلح لیبرال اسد) و دیگر گروه‌های افراط گراست.

در حال حاضر جنگنده‌های کشورهای غربی و عربی در قالب ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا، اهداف داعش در سوریه و عراق را بمباران می‌کنند.

فابیوس در مقاله‌ای در روزنامه لوفیگارو فرانسه اضافه کرد: بعد از کوبانی باید حلب را نجات داد. حلب امروز با خطر قرار گرفتن میان دو تیغ بشکه‌های انفجاری دولت سوریه و جنایتکاران داعش قرار گرفته است.

آگهی استخدام داعش

داعش آگهی استخدام منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری‌ها، رسانه‌های داعش اعلام کردند این گروه نیازمند کارشناس در بخش تولید نفت است. از افرادی که تمایل به کسب این فرصت شغلی را دارند خواسته شده رزومه خود را ارسال کنند.

مخلص بودن برای داعش و ایمان داشتن به این گروه، شرط اصلی کسب این شغل اعلام شده است.

به نوشته روزنامه تایمز انگلیس، داعش اعلام کرده است که حقوق 225 هزار دلار در سال را برای این شغل می‌پردازد.

داعش تلاش می‌کند با این استخدام، فرار گسترده مهندسان متخصص از مناطق تحت سیطره‌اش را جبران کند.

داعش مهندسان حاضر در مناطق تحت کنترل خود را به فعالیت در صنایع نفتی مجبور کرده است و آنها در غیر این صورت با مرگ روبه‌رو خواهند شد.

داعش کنترل بسیاری از میدان‌های نفتی و گازی را در عراق و سوریه در دست دارد.

فروش نفت و بنزین مهمترین منبع درآمدی داعش به شمار می‌آید. گفته می‌شود داعش از این محل روزانه دو میلیون دلار درآمد کسب می‌کند.

انتشار این آگهی استخدام داعش با واکنش‌های طنزآمیزی در میان کابران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. یکی از کاربران نوشت: آیا داعش برای شمارش جنازه کشته‌شدگان نیازمند حسابدار نیست؟

فرد دیگری هم نوشت: رزومه را به چه زبانی ارسال کنیم؟ عربی، انگلیسی یا داعشی؟

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *