مدیر کل اطلاعات استان خوزستان: 35 گروه تجزیه طلب با هدایت کشورهای دیگر فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امامی، مدیر کل اطلاعات استان خوزستان شب گذشته در طی یک سخنرانی گفت: استان خوزستان به سبب داشتن مؤلفه‌های قدرت و دیگر ویژگی‌ها برای کشور یک فرصت اسثتنایی به شمار می‌آید.

وی همچنین اظهار داشت: پس از انقلاب در برهه‌‌ای از زمان افراد با هدف سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی به مطالبات مردم دامن زدند که بعدها این حرکات رنگ افراطی به خود گرفت و بر اثر این افراط، جریان شاخص عرب و حزب مشارکت به وجود آمد که بعدها شاهد بمب‌گذاری در سطح استان از سوی این جریان‌ها بودیم.

وی افزود: باید مراقب باشیم به سبب کارهایمان به دست افراد بهانه ندهیم چرا که برخی از این افراد از خارج کشور کنترل و ساماندهی می‌شوند، ما تاکنون در استان خوزستان رد اطلاعات هفده سرویس اطلاعاتی کشورهای مختلف دنیا را زده‌ایم، حتی چند هفته پیش یک جاسوس را دستگیر کردیم.

مدیر کل اطلاعات استان خوزستان با بیان این‌‌که جریان‌های تجزیه طلب استان خوزستان حدود 35 گروهک هستند، اظهار داشت: این گروهک‌ها از سوی کشورهای آمریکا، اروپا و منطقه‌ ساماندهی شد و به آن‌ها آموزش داده می‌شود که حدود ششصد نفر نیز سرکرده دارند. وی یادآور شد: حجم فعالیت گروه‌ها، گروهک‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در استان خوزستان فوق‌العاده زیاد است.

امامی با اشاره به ترویج وهابیت در استان خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تجزیه طلبان این است که مذهب حقه شیعه مردم استان را تغییر دهند چرا که آن‌ها حاضر نیستند در کنار کشور و حکومتشان یک حکومت شیعی وجود داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه جریان‌های وهابی و تکفیری از ابزار و تجهیزات ماهواره‌ای برای تبلیغ کارهای خود بهره می‌برند، این در حالی است که حدود هشتاد درصد مردم استان خوزستان دارای تجهیزات ماهواره‌ای هستند و سالانه حدود دویست هزار تماس با شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته می‌شود،‌ البته این تماس‌ها برای تشکر از آن‌ها نیست ولی باید توجه کرد که شبکه‌های ماهواره‌ای وهابیت این مقدار بیننده دارند و طلاب باید در این عرصه حضور جهادگونه داشته باشند.

مدیر کل اطلاعات استان خوزستان همزیستی مسالمت آمیز، اشتراکات مذهبی و اقوامی را از امتیازات استان خوزستان دانست و گفت: ما در استان خوزستان شاهد جنگ‌های قومی نبودیم و اقوام با تدبیر و درک صحیح در تمام مقاطع تاریخی در کنار یک‌دیگر زندگی کردند.

امامی امنیتی بودن چهره خوزستان را از مشکلات این استان خواند و تأکید کرد: برخی از گروه‌ها چهره خوزستان را امنیتی نشان دادند و این خود سبب شده تا افراد از سرمایه‌گذاری در این استان پرهیز کنند این در حالی است که چهره خوزستان واقعا امنیتی نیست.

1 دیدگاه برای «مدیر کل اطلاعات استان خوزستان: 35 گروه تجزیه طلب با هدایت کشورهای دیگر فعالیت می کنند»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *