هفت تیر کشی مداح مشهور در اتوبان بابایی

مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو دراتوبان بابایی که یکی از آنها از مشهورترین و گران ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.

ماجرا ازاین قرار بود که محمود کریمی یکی از مداحان مشهور تهران که صدا سیما در روزهای عزاداری، نوحه خوانی های او را مدام پخش می کند، ساعت 3 بامداد روز 5 دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی 206 تصادف می کند.این تصادف که می توانست مانند صدها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می کشد.

سرنشینان 206 زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و 5تیر به جلو و گلگیر 206 شلیک می کنند. بعد از تیراندازی محمود کریمی و همراهان از محل دور شده و سرنشینان 206 به کلانتری شکایت می برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی کند.

در پی انتشار خبر از سوی سایت «آینده» هفت تیر کشی مداح مشهور در اتوبان بابایی، برخی رسانه های اصولگرا مدعی شده اند که این مداح مشهور با خانواده در خودرو بوده واز سوی اراذل واوباش مورد حمله قرار گرفته است که مجبور به استفاده از اسلحه شده است.

سایت آینده هر چند نام مداح را در خبر خود منتشر نکرده بود، در پاسخ به ادعای رسانه های اصولگرا چند سوال درباره موضوع را مطرح کرده است:

سئوال نخست اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور آیا وی جز خانواده وی محسوب می شود؟

این سئوال باسئوال دیگری که با ارتباطات فراوان اقتصادی میان نزدیکان این مداح مشهور ورعیت تکمیل می گردد.

سئوال سوم با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟

سئوال چهارم این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده وتیراندازی کرده است؟

سئوال پنجم اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده اند واقدام به گزارش حادثه وشکایت نموده اند؟

سئوال ششم اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟

سئوال هفتم مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *