آل‌‌خلیفه مجری نقشه‌های‌ عربستان

فعال بحرینی تاکید کرد رژیم آل‌ خلیفه درصدد پیاده کردن نقشه‌ها و توطئه‌های عربستان سعودی جهت مقابله با انقلاب مردمی در بحرین است.
483532_611
«ابراهیم الغریفی»، فعال بحرینی در گفت‌‌وگو با فارس در منامه تصریح کرد که رژیم آل خلیفه خواهان منحرف کردن انقلاب بحرین به سمت و سویی است که آمریکا و طرف‌های وابسته به آن در منطقه خواهان آن هستند تا این انقلاب صرفا تبدیل به انقلابی برای تغییر برخی از قضایا و اصلاح آنها باشد.

الغریفی ادامه داد: اما مردم بحرین ملتی آگاه و بیدار هستند و هر روز راهپیمایی‌هایی برگزار می‌کنند که خواهان سرنگونی و براندازی نظام در بحرین است.

این فعال بحرینی تاکید کرد که رژیم آل خلیفه همچنان به جنایات خود علیه مردم بحرین ادامه می‌دهد و تاکنون اوضاع بحرین هیچ تغییری نکرده است.

الغریفی ادامه داد: رژیم بحرین رژیم دروغگویی است، رژیمی دروغگو و ریاکار و دو رو که گفته‌هایش با عملکردش در تناقض است و هرگاه به آن اعتماد کنی و ایمان بیاوری به تو خیانت می‌کند.

الغریفی تاکید کرد که رژیم بحرین مرتکب جنایات بزرگی علیه ملت بحرین شده و حاکمیت و تمامیت ارضی آنها را با راه دادن نظامیان اشغالگر سعودی به کشور نقض کرده و هم اکنون هدف گرفتن مدافعان حقوق بشر و شخصیت‌های معارض سیاسی بحرینی را از سر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *