پیام رئیس جمهور تالش – مغان (تحت اشغال جمهوری آذربایجان) به مناسبت سالگرد نسل کشی ارامنه توسط ترکیه

talish-nakhagah-hematov

” علی اکرم همت اف “ ، رئیس جمهور تالش – مغان ، در پیام خود اعلام نموده است پان ترکیست های عثمانی با قتل عام یک و نیم میلیون ارمنی نتوانستند ملت ارمنی را به زانو درآورند و گواه این مسئله ، جمهوری ارمنستان کنونی می باشد . وی افزوده است که تالشی ها در وطن خود که در جنوب محدوده کنونی جمهوری آذربایجان قرار دارد ، تحت آزارها و خشونت های غیرانسانی قرار دارند و اظهار امیدواری کرده است که ملت های ارمنی و تالش جشن دوستی خود را در تالشستان آزاد شده از سلطه جمهوری آذربایجان برگزار نمایند .

لازم به ذکر است که ” همت اف “ و خانواده وی از شهروندی جمهوری آذربایجان محروم شده اند و در اروپا به سر می برند . ” همت اف “ در سال 2013 میلادی به ارمنستان و جمهوری آرتساخ ( قره باغ ) سفر نموده بود .

2 دیدگاه برای «پیام رئیس جمهور تالش – مغان (تحت اشغال جمهوری آذربایجان) به مناسبت سالگرد نسل کشی ارامنه توسط ترکیه»

  • می 13, 2015 در t 10:33 ب.ظ
    Permalink

    راه حل مناسبی که اعراب اهواز رو به حقوقشون میرسونه اینه که تموم بشن . چرا نباید اعراب ایران تموم بشن . اونها حق دارند به خاطر عرب بودن و نصب بردن از اجدادشون بمیرند . اونها هرگز متمدن نمیشن .ایران بزرگ رو درک نمیکنندگ به توحششون هم افتخار میکنند .اونها حق دارند نسل کشی بشن و چه زیباست زبان عربی محو بشه از سرزمین ایران . چه زیباست با نوامیسشون همون کاری رو کرد که اعراب با ناموس غیر عرب انجام دادند .چرا نباید زبانشون بریده بسه تا این لهجه کثیف شنیده نشه.جهان بدون عرب خیلی امن تره

  • جولای 14, 2018 در t 9:23 ق.ظ
    Permalink

    درود بر شما هم میهن گرامی
    حذف یک گروه قومی یا زبانی پیوندی با پان ایرانیسم و ملت گرایی ندارد. فاشیسم و نازیم اندیشه هایی شکست خورده هستند. اعراب خوزستان بخشی از ملت ایران هستند. پان ایرانیسم با عنصر عرب مخالف نیست بلکه با اندیشه ضد ایرانی پان عربیسم مخالف است. همچنانکه با پان کردیسم و پان ترکیسم و پان اسلامیسم مخالف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *