کشف پیکر ۱۷۵ شهید راه میهن که با دستان بسته شهید شدند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: ۱۷۵ تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان عملیات کربلای ۴ است که با دستان بسته به شهادت رسیدند و زنده به گور شدند.
به گزارش دفاع پرس، سردار “سید محمد باقر‌زاده” فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس که از مرز شلمچه وارد کشور شدند، گفت: پیکرهای ۱۷۵ تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که در عملیات کربلای۴ با دستان بسته توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیدند.
وی افزود: برخی از پیکرهای مطهر این شهدا کشف شد که هیچ جراحتی نداشت و متوجه شدیم که آن‌ها زنده به گور شدند و امروز همین جنایات توسط تکفیری‌ها در کشورهای مسلمان رخ می‌دهد.
سردار باقرزاده در ادامه تصریح کرد: پیکرهای مطهر۵ شهید در منطقه فاو، پیکرهای مطهر ۱۷۵ شهید در منطقه ابوفلوس، در شلمچه پیکرهای مطهر ۸ شهید، در مجنون ۲۱ شهید، شرق دجله و جاده خندق ۴۰ شهید و در منطقه زبیدات پیکر مطهر ۲۱ شهید کشف شد.
خاطرنشان می‌سازد روز گذشته پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس، که طی عملیات اخیر تفحص کشف شده‌اند از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند. این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *