ادامه افشاگرى فساد مالى در حكومت؛ اينبار دختر و داماد شمخانى

در روزهاى گذشته خبرهايى درباره ی ثروت هنگفت دختر و داماد علی شمخانی و سرمایه گذاری مشکوک آنان در بحرین و انگلیس و قطر از سوى برخى رسانه ها منتشر شده است.

در اين گزارش خا آمده است «امیرحسن میرمحمدعلی» داماد «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در بورس‌های کشورهای عربی مانند بحرین و قطر داشته و با شراکت اقوام و شرکت‌های نزدیک به خانواده شمخانی در این کشورها، مشغول تجارت گسترده است.

وی خانه ویلایی بزرگى را در مرکز شهر لندن خریداری و در بورس بریتانیا نیز سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است.

میزان ثروت این جوان ۳۷ ساله به قدری بالاست که در یک قلم نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان ارزش خودروهای گرانقیمتی است که وی آن‌ها را در شهر تهران در اختیار دارد.

اين رسانه ها همچنين تهديد كرده اند به زودى پرده از بخشی از رانت‌خواری خانوادگی «میر محمدعلی‌»ها با حمایت و رانت «علی شمخانی» و «سیدصفدر حسینی» بر خواهد داشت.

گفتنی است شمخانی هنوز پاسخ قانع کننده ای به این گزارش خبری درباره رابطه دامادش با آل سعود و انگليس و رانت خوارى وى ارائه نکرده است.

لازم به ذکر است علی شمخانی اخیرا در مصاحبه با شبکه العالم، از نامهای عربی مجعول و موردادعای حزب بعث برای برخی شهرهای غیرعربی و چندقومی خوزستان استفاده کرده است و خرمشهر را محمره و آبادان را عبادان نامیده بود كه باعث واكنش هايى شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *