بیانیه حزب پان‌ایرانیست در سالروز بنیاد‌ مکتب پان ایرانیسم

بنام خداوند جان و خرد

پاينده ايران

بیانه:
امسال نيز به رسم هر ساله اندامان حزب پان ايرانيست و دوستان و علاقمندان به بزرگی و سرافرازی ميهن قصد داشتند سالروز بنياد مكتب پان‌ايرانيسم را در دفتر حزب پايگاه پندار گرامی بدارند.
هر ساله اين مراسم با انواع كارشكنی‌ها و اشكال تراشی‌ها از سوی نهادهای امنيتی و انتظامی مواجه و سروران به روش‌های گوناگون از حضور در آن منع می‌شوند، اما با پايمردی و ايستادگی اندامان حزب همواره اين مراسم با شكوه هر چه بيشتر برگزار شده است.
امسال نيز حاكميت با احضار و تهديد مسئولين حزبی قصد ممانعت از برگزاری مراسم بزرگداشت را داشت و از آنجا كه می‌دانست تهديد بی اثر است دست بكار شده و با بسيج همه جانبه نيروهای عملياتی و كسب دستور قضايی مبنی بر بازداشت و برخورد با شركت كنندگان مانع ورود ميهمانان به محل برگزاری مراسم گرديد. اما غافل از اينكه فکر ملی و ایرانخواهی علی رغم همه کوششهایی که برای نابودی آن شده در جامعه شکوفه زده و رو به گسترش است.
مردم به تاریخ و هویت خود علاقمند شده و احترام می گذارند؛ مقدمات یک بیداری و نوزایش ملی فراهم آمده و ملت ایران سقف کوتاه حاکم را شایسته قامت تاریخی خود نمی‌دانند و پوسته آن را مانع از بالیدن خود می‌بینند. در همه جا این بیداری ملی دیده می‌شود؛ بجای فهم و احترام به این نیروی زاینده ملی، نیروهای حاکم برای به بند کشیدن این نیروی پیش رونده و بیداری می‌کوشند.
ممانعت از گردهمایی‌های ملی و در آمدن به زیر پرچم فتح قله افتخار آینده چیزی جز تقلاهای رقت انگیز نیروهای حاکم نیست که دستاوردهایشان همه آن چیزیست که خود هیات حاکمه توان و اشتیاقی برای دفاع از آن ندارد.
حزب پان ايرانيست اينگونه اقدامات خلاف قانون و ضد ملی از سوی هیات حاکمه را محكوم كرده و آن را نشانی از نا آگاهی ايشان از الزامات حكومت بر ملت بزرگ ايران می‌داند. در حاليكه انديشه‌های ضد ملی و برآيند طرح‌های تجزيه كشور كه پيش از اين از زبان دشمنان قسم خورده ايران عزيز شنيده می‌شد اينك آزادانه از تريبون‌های رسمی مقامات حاكميتی شنيده می‌شود و كارگزارانی از حاكميت را تبديل به عمله بيگانه نموده، نشست وطن خواهان و ميهن پرستان كه زندگی خود را وقف بزرگی و عظمت ايران نموده‌اند تحمل نشده و با يورش مواجه می‌شود.
اينگونه اقدامات و برخوردهای غير قانونی ضمن اينكه در تاريخ ثبت شده و برگی زرين در مبارزات ميهن پرستانه حزب پان ايرانيست است مسئوليت اندامان حزب را در پاسداری از ميهنی كه اينچنين گرفتار انديشه‌های ضد ملی است دو چندان می‌نمايد.

پاینده ایران
حزب پان‌ایرانیست
۱۶ شهریورماه ۱۳۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *