انگشت اتهام احمدی نژاد به سوی خائنین و جاسوس‌های داخلی

 

روز گذشته فایل ویدیویی گفتگوی تصویری محمود احمدی نژاد در خصوص مسببین داخلی تحریم‌ ها و مشکلات مردم منتشرشد. در این ویدیو ادعاهای مهمی از جمله «ارتباط یکی از نمایندگان مجلس هشتم با یک افسر اطلاعاتی بریتانیا» مطرح شد و احمدی نژاد ضمن آن خواستار برخورد قوه قضائیه با مقام‌هایی شد که آنها را «مسببان داخلی تحریم‌ها» خواند!

محمود احمدی‌نژاد در این مصاحبه گفت: یک هفته قبل از حمله به سفارت بریتانیا در تهران، نماینده این کشور دراتحادیه اروپا، طرح تحریم های این اتحادیه علیه ایران را مطرح کرده و با رای منفی دیگر کشورها مواجه شده بود.
وی مدعی شد که نماینده بریتانیا پس از آن گفته بود که «هفته بعد در تهران اتفاقی می افتد که ورق به نفع آمریکا و انگلیس برمی گردد».

آقای احمدی‌نژاد همچنین بدون ذکر نام گفت که یک نماینده مجلس ایران با یک «افسر اطلاعاتی» بریتانیا در سال‌های ۹۰ و ۹۱ چند بار «ملاقات محرمانه» داشته است که یکی از این ملاقات‌ها در مونیخ «بدون حضور سفیر، بدون حضور کارشناس وزارت خارجه و بدون حضور مترجم رسمی» بوده است.

وی مدعی شد که این «افسر اطلاعاتی» بریتانیا در دیدار با این نماینده مجلس ایران در سال ۹۰ اعلام کرد «ما می‌دانیم شما ۱۸ ماه بیشتر برای زدن دولت فرصت ندارید، باید بجنبید».

رئیس‌جمهوری سابق ایران همچنین اعلام کرد که درباره این موضوع «گزارش رسمی» وجود دارد و قوه قضائیه نیز از این موضوع اطلاع داشت اما برخورد نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *