هاله سحابی به پدرش پیوست

همزمان با تشییع پیكر مرحوم عزت‌الله سحابی، گزارشها از در گذشت هاله سحابی، دختر مهندس سحابی در این مراسم حكایت دارد.

به گزارش خبرنگار “آینده”، هاله سحابی بعد از بروز حادثه، قبل از انتقال به بیمارستان درگذشت، این در حالی است كه اخباری مبنی بر بروز درگیری در این مراسم و مضروب شدن هاله سحابی گزارش شده است. تلاش برای كسب اخبار موثق درباره  علت فوت هاله سحابی ادامه دارد.

هاله سحابی از زندانیان حوادث بعد از انتخابات بود كه بعد از دستگیری در میدان بهارستان در روز تحلیف محمود احمدی‌نژاد، به دو سال زندان محكوم شده بود و در پی به كما رفتن مرحوم عزت الله سحابی از مدتی پیش در مرخصی بود و امروز نیز پیشاپیش تشییع كنندگان در لواسان حضور داشته است.

از سویی دیگر به گزارش جرس، هاله سحابی صبح امروز در صف جلو تشییع کنندگان پیکر مهندس سحابی به رفتار خشونت آمیز نیروهای امنیتی و لباس شخصی اعتراض کرده،  مورد حمله آنان قرارمی گیرد.

گزارش منابع موثق جرس از تهران و لواسان حاکی است،  ماموران مانع طی مسیر برای تشییع پیکر مهندس سحابی شده اند. هاله سحابی که دسته گلی بدست داشته و جلوی همه حرکت می کرده با ممانعت ماموران مواجه می شود. ولی او می گوید باید از همین مسیر تشییع جنازه صورت گیرد. با مقاومت او ماموران با وارد آوردن ضربات لگد و … به شدت او را مضروب می کنند .او بیهوش می افتد .   هاله سحابی به بیمارستان محلی منتقل می شود؛ اما متاسفانه معالجات بی حاصل مانده، دختر ارشد مهندس سحابی به شهادت می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *