بشار اسد کشتار مردم را به توطئه های خارجی و گروههای تبهکار نسبت داد!

به گزارش رادیو فردا بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه باندهای تبه کار، تروریست ها و توطئه های خارجی  را مسئول ناآرامی های این کشور دانست و افزود که آنها از «گلایه های مشروع» مردم سوء استفاده می کنند. او همزمان، مقطع کنونی را نقطه عطفی در این کشور توصیف کرد. 
بشار اسد گفت که مسئولان امنیتی در پی  64 هزار نفر هستند و ممکن است افراد بیشتری مشمول عفوعمومی شوند.
رئیس جمهوری سوریه افزود که هیچ کس با اصلاحات مخالف نیست و وعده داد که با فساد موجود در دستگاههای دولتی مبارزه کنند و گفتگوی ملی با همه طرف ها انجام شود، اما گفت تا زمانیکه  هرج و مرج ادامه دارد، اصلاحاتی در کار نخواهد بود.

شایان ذکر است که اعتراضات چند ماهه اخیر که در سوریه از شهر درعا آغاز گشت در حالی ادامه دارد که به گفته منابع غیر رسمی شمار کشته ها چند صد نفر تا کنون می باشد و میزان این سرکوب ها در نوع خود بی نظیر است.با این وجود دولت سوریه به هیچ عنوان زیر بار این سرکوب ها نمی رود و در سومین مصاحبه ، بشار اسد این کشتار وسیع را به گردن گروههای تبه کار انداخت و اشاره کرد که توطئه های خارجی و باندهای تبهکار در این کشتار نقش اصلی را بر عهده داشتند.

0 دیدگاه برای «بشار اسد کشتار مردم را به توطئه های خارجی و گروههای تبهکار نسبت داد!»

  • ژوئن 21, 2011 در t 6:54 ب.ظ
    Permalink

    هنگامی که مربی این جنایتکار جمهوری اسلامی باشد باید هم چنین ادبیاتی از ایشان ببینیم. ژر رویی و وقاحت را از استاد یاد گرفته است. پاینده ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *