دلار در مرز 2000تومان، دستور سانسور افزایش قیمت سکه و ارز در صدا و سیما

دلار در مرز 2000تومان، دستور سانسور افزایش قیمت سکه و ارز در صدا و سیما

 

نکته جالب توجه این که امروز صبح در یکی از شبکه های تلویزیون، گوینده صدا وسیما با چنان شور و حالی خبر از کاهش قیمت های طلا و ارز به بینندگان داد که دهان مخاطبان از تعجب باز ماند.جالب آن که پس از افزایش چند هزار تومانی قیمت سکه، دیروز تنها دو هزارتومان از فیمت سکه کم شد و در نهایت هم به پایین تراز 700 هزار تومان نرسید، اما چند ساعت قبل بار دیگر قیمت طلا و ارز اوج گرفته و هم اکنون قیمت سکه به 714 هزار تومان رسیده است.

 

 

 

 

 

در حالی که قیمت دلار در آستانه 2000 تومان قرار دارد، صداوسیما ضمن سانسور افزایش قیمت، تنها از کاهش قیمت خبر می دهد!

به گزارش خبرنگار اقتصادی بازتاب، قیمت دلار در بازار تهران امروز به 1920 تومان رسید و نسبت به روز قبل 28 تومان افزایش یافت. قیمت دلار نسبت به هفته پیش 121 تومان و نسبت به یک ماه قبل 210 تومان یعنی بیش از 11 درصد افزایش قیمت یافته است.

قیمت یورو نیز با 30 تومان افزایش نسبت به دیروز به 2420 تومان رسید که نسبت به هفته قبل 138 تومان افزایش داشته است.

در این حال هر سکه بهار آزادی نیز با 12000 تومان افزایش نسبت به دیروز به 714000 تومان رسید. سکه نسبت به هفته قبل و یک ماه پیش به ترتیب 31000 تومان و 62000 تومان افزایش قیمت داشته است.

شاخص بورس نیز همچنان روند نزولی خود را طی می کند و امروز به 25325 واحد رسید که نسبت به روز قبل 233 واحد افت داشته است.

اما در حالی که در روزهای گذشته قیمت دلار و طلا در حد قابل توجهی افزایش یافته، در هیچ یک از بخش های خبری رادیو و تلویزیون خبری از افزایش قیمتها منتشر نمی شود و این احتمال را به وجود آورده که شاید دستورالعملی در این زمینه به گویندگان و برنامه سازان داده شده است.

اما نکته جالب توجه این که امروز صبح در یکی از شبکه های تلویزیون، گوینده صدا وسیما با چنان شور و حالی خبر از کاهش قیمت های طلا و ارز به بینندگان داد که دهان مخاطبان از تعجب باز ماند.

جالب آن که پس از افزایش چند هزار تومانی قیمت سکه، دیروز تنها دو هزارتومان از فیمت سکه کم شد و در نهایت هم به پایین تراز 700 هزار تومان نرسید، اما چند ساعت قبل بار دیگر قیمت طلا و ارز اوج گرفته و هم اکنون قیمت سکه به 714 هزار تومان رسیده است.

بر اساس برخی خبرهای غیر رسمی در سازمان صدا و سیما بر اساس دستور مقامات این سازمان، شبکه های رادیویی و تلویزیونی مجاز به اعلام خبر افزایش قیمتهای طلا و ارز نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *