احمدی‌نژاد از رهبری فاصله گرفته است

احمدی‌نژاد از رهبری فاصله گرفته است

روزنامه رسالت با انتشار یادداشتی اعلام کرد محمود احمدی‌نژاد دچار انحراف شده٬ جمهوری اسلامی را به «نقطه صفر بازگردانده» و از علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی فاصله گرفته است.

 

 

این روزنامه در سرمقاله شماره روز سه‌شنبه (۱۳ تیر) خود نوشته «دولت احمدی‌نژاد با آرمان‌ها و اهداف اسلام عزیز فاصله دارد و حتی در برخی از مواضع دچار انحرافاتی شده است.»

به نوشته این روزنامه «دولت احمدی‌نژاد باز ما {جمهوری اسلامی} را به نقطه صفر» بازگردانده و «امروز تشکیل دولت اسلامی مطالبه بر زمین مانده مردم و رهبری است.»

رسالت در بخش دیگری از سرمقاله خود آورده که محمود احمدی‌نژاد در دو سال گذشته از علی خامنه‌ای و مراجع تقلید و افکار آن‌ها فاصله گرفته است.

از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ که احمدی‌نژاد در برابر دستور علی خامنه‌ای مبنی بر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات مقاومت کرد٬ شکاف بزرگی میان محافظه‌کاران ایجاد شده است.

محافظه‌کاران که بسیاری از آن‌ها همسو با رهبر جمهوری اسلامی از احمدی‌نژاد به طور مطلق دفاع می‌کردند از آن زمان به بعد با رئیس دولت دهم زاویه پیدا کرده‌اند.

آن‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم بار‌ها احمدی‌نژاد و نزدیکانش را منحرف دانسته و خواستار برخورد جمهوری اسلامی با تیم احمدی‌نژاد شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *