نشست سران سه قوه برای بررسی راهکارهای مقابله با تحریم

نشست سران سه قوه برای بررسی راهکارهای مقابله با تحریم

 

 

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد علی لاریجانی و آیت الله صادق آملی لاریجانی سران قوه مجریه، مقننه و قضائیه بعد از ظهر دیروز بعد از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشست ویژه در خصوص راهکارهای مقابله با تحریم ها و آخرین وضعیت اقتصادی کشور با توجه به تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان برگزار کردند.

همچنین در این جلسه بر لزوم همکاری قوای سه گانه برای مقابله با تحریم ها تاکید شد.
گفتنی است در جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به علت اهمیت و فوریت شرایط موجود، بررسی مسائل فشار‌های اقتصادی تقدم یافت و با حضور احمدی‌نژاد به همراه وزرای امور اقتصادی و دارایی؛ نفت و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی، مباحث اقتصادی و تدابیر دولت برای فایق آمدن بر مسائل اقتصادی و خنثی کردن آثار فشارهای اقتصادی اعمال شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 
در ابتدای این جلسه، محمود احمدی نژاد و وزرای مربوط، جداگانه، گزارشی از اوضاع اقتصادی کشور و تدابیر و تمهیدات به عمل آمده برای مقابله با تهدیدات، فشارهای اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و روانی اقتصادی که دشمنان علیه ایران ترویج می‌کنند و ایجاد تعادل و توازن در بازار و رفع مشکلات ارائه شد.
سپس رئیس و اعضای مجمع با تشکر از حضور وزیران اقتصادی دولت در جلسه و توضیحات ارائه شده و اقدامات به عمل آمده، دیدگاه‌ها و نظرهای خود را برای بهبود امور و اقدامات مؤثرتر و کارآمدتر برای مواجهه با مسائل اقتصادی بیان کردند و سؤالاتی مطرح شد که رئیس دولت و وزرای همراه به آنها پاسخ دادند و از دقت نظر و دیدگاه‌های مفید اعضای مجمع تقدیر و تشکر کردند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ نیز با صدور نامه سرگشاده ای به سران قوا تاکید کردند: بیش از سه سال از نام گذاری دهه «پیشرفت و عدالت» می گذرد اما مردم با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و در حداقل های معیشت خود در مانده اند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *