پیام تسلیت سردار احمد وحیدی به وزیر دفاع سوریه

پیام تسلیت سردار احمد وحیدی به وزیر دفاع سوریه 

 

 

«ارتش جمهوری عربی سوریه در مسیر مقابله با رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه حاکم بر جهان پیروز خواهد شد.»

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به سپهبد جاسم فریج وزیر دفاع جدید جمهوری عربی سوریه، فجایع تروریستی امروز این کشور، که منجر به شهادت وزیر دفاع این کشور شد را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا‌ الیه راجعون

جناب آقای سپهبد فهد جاسم فریج

وزیر محترم دفاع جمهوری عربی سوریه

با تقدیم سلام و احترام

اقدام تروریستی و جنایتکارانه امروز علیه تنی چند از مقامات نظامی و امنیتی سوریه علی‌الخصوص وزیر دفاع سپهبد داود راجحه موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و تسلیت ضایعه فقدان ایشان به جنابعالی، دولت و ملت شریف سوریه با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام همدردی کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی مسئلت می کنم.

تروریست ها هیچ‌گاه نتوانسته اند بر اراده ملت‌ها فائق آیند و این بار هم با اجرای جنگ روانی نخواهند توانست بر اراده ملت مقاوم و شریف سوریه غالب شوند.

رجاء واثق دارم ارتش جمهوری عربی سوریه که تا کنون با اقتدار کامل در برابر زیاده خواهی‌های رژیم‌صهیونیستی مقاومت کرده، در مسیر مقابله با این رژیم و نظام سلطه حاکم بر جهان پیروز خواهد شد.

در شرایط کنونی، توفیق روزافزون جنابعالی در مسئولیت خطیر وزارت دفاع به ویژه ایجاد ثبات و استقرار حاکمیت ملی جمهوری عربی سوریه را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *