آزادی امید دهدارزاده با وثیقه یک میلیارد ریالی

پس از اتهام واهی اطلاعات سپاه

آزادی امید دهدارزاده با وثیقه یک میلیارد ریالی 

 


عضو حزب پان ایرانیست با تودیع وثیقه یک میلیارد ریالی آزاد شد.

 

 

به گزارش تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، دهدارزاده پس از آزادی از شرایط روحی مناسبی برخوردار است اما با توجه به بیماری،عدم دسترسی به دارو، انفرادی و تحمل  فشارهای شدید جسمی در دوران بازجویی با مشکلات جسمی مواجه شده است.

این فعال سیاسی از شامگاه آدینه ۲۰ امرداد ۱۳۹۱ با یورش ماموران اطلاعات سپاه به منزلش در اهواز به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با تجزیه طلبان” بازداشت شد.

دستگاه اطلاعات سپاه  در مراحل بازجویی پس از ضرب و شتم شدید و ضمن اعلام و تاکید دهدارزاده در نهایت دریافتند وی چندماه پیش با پرونده ای به اتهام “عضویت در حزب پان ایرانیست” در بازداشت اطلاعات سپاه بوده و در دادگاه انقلاب اهواز مورد محاکمه قرار گرفته است.

طی حکم صادره در دادگاه مذکور دهدارزاده به اتهام عضویت در حزب پان ایرانیست به تحمل شش ماه حبس تعلیقی به مدت یکسال؛ به اتهام توهین به مسولان نظام به تحمل ۷۵ ضربه شلاق و همچنین به دلیل درگیری با ماموران امنیتی به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. 

امید دهدارزاده از فعالین پان ایرانیست اهواز است که تا کنون تلاش های فراوانی در مبارزه با تجزیه طلبی در خوزستان انجام داده و چندین یادداشت نیز در این زمینه منتشر کرده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *