ناآرامی و اعتصاب در بخشهایی از بازار تهران

ناآرامی و اعتصاب در بخشهایی از بازار تهران

 

گزارشها حکایت از ناآرامی در بازار تهران در پی اعتصاب بخشهایی از بازار دارد.

 

 به گزارش ندای سبز آزادی در پی اعلام اعتصاب بخشهایی از بازار تهران عده ای از بازاریان با تعطیلی مغازه های خود در مقابل مغازه های خود تجمع کرده اند.

همچنین برخی از بازاریان از محل اصلی بازار تهران به سمت  سبزه میدان و خیابان 15 خرداد در حال حرکت هستند.برخی گزارشهای نیز حکایت از سر دادن شعارهایی  توسط برخی از بازاریان دارد.

سایت زندگی نیز خبر داده که عده ای از فروشندگان بازار تهران اقدام به تعطیلی مغازه های خود کرده اند. دبیر کل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار نیز این کار را توطئه ای نامعلوم دانست که مشخص نیست از کجا نشات می گیرد.

احمد کریمی  تاکید کرد: از روز گذشته پیامک هایی به برخی بازاریان مبنی بر تعطیلی مغازه ها ارسال شد، از دیگر سو بخشی از بازار به لحاظ اینکه کارگران به تعطیلی مغازه ها علاقه مند بودند، تعطیل شد.

دبیر کل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار خاطر نشان ساخت: تنها در گوشه و کنار بازار تعدادی از مغازه ها تعطیل کرده اند و معلوم نیست این کار از کجا دیکته شده است.

وی تاکید کرد: تعطیلی های بازار به صورت صنفی نبوده است و تنها نوشت افزار و خرازی ها به صورت محدود مغازه های خود را تعطیل کرده اند.

به گفته کریمی اصفهانی هم اکنون صرافی های بازار تهران کار خود را انجام می دهند و این صنف از بازار حالت عادی دارد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری  در پایان با اشاره به رایزنی ها برای بازگشایی مغازه ها، گفت: در این زمینه وظیفه داریم که رایزنی کنیم و وظیفه خود را نیز انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *