پیام تسلیت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به مناسبت زلزله استان بوشهر

پیام تسلیت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به مناسبت زلزله استان بوشهر

 www.paniranist.info

زلزله‌ای با قدرت ۶. ۱ دهم ریش‌تر، روز گذشته ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ جنوب شرقی بندر بوشهر را لرزاند. بر اساس گزارش‌ها این زلزله حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست طی پیامی به مناسبت زلزله استان بوشهر، ضمن تسلیت به مردم منطقه برای بازماندگان این فاجعه آرزوی صبر و آرامش کرده و امید دارد با توجه مسولان و همراهی هموطنان در نقاط مختلف ایران، اثرات ناشی از این زمین لرزه به سرعت برطرف و روند طبیعی زندگی به منطقه بازگردد.

متن پیام سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به شرح زیر است:

 

به نام پروردگار جان آفرین
در کمال تاسف روز گذشته زلزله‌ای در جنوب شرقی استان بوشهر رخ داد و در این حادثه که در مناطق دشتی، کاکی، سنا، باغان روی داده است، تعداد قابل توجهی از واحد‌های مسکونی تخریب و هموطنان بسیاری در این مناطق جان باخته یا مجروح شدند.
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحان و اعلام تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های داغ دیدهٔ این بلای طبیعی، امید دارد با توجه شایسته مسولین در امر امداد رسانی و بازسازی و همچنین همت هموطنان گرامی در نقاط مختلف ایران برای ارائه کمک‌های اعلام شده از سوی گروه‌های امدادی در این مناطق، اثرات ناشی از این زمین لرزه به سرعت برطرف و روند طبیعی زندگی به منطقه بازگردد.
پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست
۲۱ فروردین ۱۳۹۲ خورشیدی

 

پیوند همیشگی : http://www.pan-iranist.info/?p=5905

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *