۵۴ درصد مردم ایران موافق رابطه با آمریکا هستند

نتایج نظرسنجی یک سایت محافظه‌کار نزدیک به محمود احمدی‌نژاد نشان می‌دهد بیش از ۵۴ درصد مردم ایران موافق رابطه با آمریکا هستند.

 

images
براساس آخرین نتایج این نظرسنجی که از چند روز پیش در سایت «نکات‌پرس» آغاز شده و همچنان ادامه دارد ۵۴.۵۵ درصد شرکت کنندگان با آغاز رابطه ایران و آمریکا موافق هستند.
مخالفان از سرگیری رابطه دو کشور نیز تا لحظه تنظیم این خبر٬ ۴۵.۴۵ درصد هستند که به نظر می‌رسد تا پایان انجام این نظر‌سنجی در میزان موافقان و مخالفان این رابطه تغییراتی ایجاد شود.
مذاکرات محددود ایران و آمریکا پس از ۳۴ سال آن‌هم تنها بر سر حل و فصل بحران در پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی با سفر حسن روحانی به نیویورک آغاز شده و پشت درهای بسته ادامه دارد.
محمدجوادظریف٬ وزیر امور خارجه مسئولیت این مذاکرات را بر عهده دارد و از سوی محافظه‌کاران تندرو تحت شدید‌ترین فشار‌ها قرار دارد.
حسن روحانی هفته گذشته نیز از برگزاری دو نظرسنجی درباره رابطه ایران و آمریکا خبر داده بود که با واکنش تند این دسته از محافظه‌کاران مواجه شده است.
آن‌ها معتقدند درباره مسئله مهمی همچون رابطه ابران و آمریکا نمی‌توان به افکار عمومی رجوع کرد و تصمیم در این‌باره نیاز به بحث‌ها کار‌شناسی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *