ضرب و شتم ابوالفضل عابدینی، توسط مامور حفاظت زندان کارون

یکی از کارمندان حفاظت اطلاعات زندان کارون اهواز پس از فحاشی و توهین به ابوالفضل عابدینی، زندانی پان ایرانیست اقدام به ضرب و شتم وی کرد.

 

ابوالفضل

 

به گزارش خبرنگار کلمه، هفته گذشته پس از آنکه با درخواست این زندانی سیاسی برای دریافت کتاب هایی که مادرش فرستاده بود مخالفت شد، وی از یکی از مامورین حفاظت این زندان به نام غلام‌نژاد دلیل عدم تحویل کتاب‌ها را جویا شد که این مامور حفاظتی اعلام کرد کتاب هایی که شما می‌خوانید مورد تایید ما نیست.

وقتی که این روزنامه نگار زندانی موفق نشد کتاب‌هایش را تحویل بگیرد اعلام کرد که موضوع را به بازرسی سازمان زندان‌ها گزارش می‌دهد که پس از گفتن این مطلب این مقام حفاظتی زندان در حضور سایر زندانیان به شدت عابدینی را موردضرب و شتم قرار داده و سپس با الفاظی زشت شروع به توهین به این فعال حقوق بشر کرد.

بر اساس این گزارش و گفته ی دیگر زندانیان این بند، در مقابل تنها واکنشی که ابوالفضل عابدینی، زندانی جنبش سبز نشان داده سکوت و دعوت به آرامش بوده است.

ابوالفضل عابدینی زندانی سیاسی  و شاهد شکنجه های ستار بهشتی اوایل مرداد ماه به زندان اهواز تبعید شده است، وی در مدت حضور ستار بهشتی در بند ۳۵۰ زندان اوین شاهد علائم شکنجه های روی بدن وی بود و نزد شهریاری بازپرس تحقیق علت مرگ ستار بهشتی شهادت داده بود.

این فعال حقوق بشری و کارگری فروردین ماه ۱۳۸۹ توسط دادگاه انقلاب اهواز به اتهامات ارتباط با دول متخاصم، فعالیت‌های حقوق بشری و تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه های بیگانه به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم و یک سال بعد از صدور حکم اول، بار دیگر از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه ای به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری دیگر محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *