حضور مجاهدین برای ایجاد اخلال طی نشست مطبوعاتی ظریف در ژنو

به گزارش خبرگزاری مهر روز دوم نشست مذاکرات هسته ای در ژنو با حواشی روبرو بود.

 

مجاهدین

 

یکی از حواشی نشست خبری ظریف حضور ۳ عامل مجاهدین خلق بود که پیش از نشست خبری برای ایجاد اخلال وارد سالن شده بودند. البته این سه با درایت مسئولان به بیرون از محل هدایت شدند اما نکته قابل توجه در این مورد این بود که همه خبرنگاران دارای کارت خبرنگاری بودند و برای دریافت این کارت باید از قبل نام خود را به وزارت خارجه سوئیس اعلام می کردند. نکته ای که به نظر مبهم می رسید این بود که این عوامل چطور توانستند وارد سالن شوند.

البته گفته می شود که تعدادی از عوامل مجاهدین در ژنو مستقر هستند و در مقابل میدان سازمان ملل نیز هر از چندگاهی تحرکاتی را انجام می دهند. خبرنگار مهر برخی از آثار این تحرکات را نیز در نقاشی های دستی که روی برخی از دیوارها در نزدیکی این میدان کشیده شده بود نیز مشاهده کرد.

گفتنی است مجاهدین خلق در طی سالهای گذشته و در جریان اعتماد سازی ایران و استفاده از حق غنی سازی اورانیوم و داشتن تجهیزات هسته ای، بارها با ارائه گزارش های دروغین تلاش داشته اند افکار بین الملل را نسبت به فعالیت هسته ای ایران مخدوش کنند. منتها در سالهای گذشته مشخص است مقامات غربی برای گزارش های این گروه سیاسی بهایی قائل نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *