اعلام موجودیت سومین کمیته محافظه‌کاران تندرو در سه ماه نخست فعالیت دولت روحانی

کمیته «حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام‌خمینی» در ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» در اطلاعیه اعلام موجودیت این کمیته که روز سه‌شنبه (۳۰ مهر) منتشر شده٬ آمده کمیته مذکور تلاش خواهد کرد از اندیشه‌های روح‌الله خمینی دفاع کند.

 

images
این اطلاعیه از «تحریف» اندیشه‌های خمینی با هدف «توجیه اغراض سیاسی» و «ملجأ» شدن برخی منسوبان بنیانگذار جمهوری اسلامی برای «طرد شدگان ملت و منحرفان» اظهار تاسف کرده است.
اطلاعیه مذکور همچنین مؤسسه «حفظ تنظیم و نشر آثار امام‌ خمینی» را در اختیار «جریانات سیاسی تندرو منحرف از اسلام ناب محمدی» معرفی کرده است.
این اطلاعیه افزوده که کمیته صیانت در واکنش به «تسریع در تحریف اندیشه‌های امام» و «نشر خاطرات مجعول و غیرمستند از ایشان» تشکیل شده است.
این اطلاعیه اعلام کرده که در روزهای آینده اعضای شورای مرکزی کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام‌خمینی و مسئولان استانی آن به همراه برنامه‌ها معرفی خواهند شد.
این کمیته پس از کمیته «صیانت از منافع ملی ایران» و کمیته «برائت از مشرکین» سومین کمیته‌ای است از سوی محافظه‌کاران تندرو در سه ماه ابتدایی دولت حسن روحانی تشکیل شده است.
از سپاه پاسداران و بسیج دانشجویی به عنوان عوامل پشت پرده تشکیل این کمیته‌ها نام برده می‌شود که در دولت روحانی مسئولیت خط‌دهی به محافظه‌کاران تندرو را بر عهده دارند.
سپاه و بسیج در دوره هشت ساله محمد خاتمی نیز رهبری حملات هماهنگ و گسترده علیه دولت اصلاحات را بر عهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *