تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/ انتقاد از نحوه برخورد با یارانه بگیران

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی مجلس قرائت شد.

IMG11385842

به گزارش سازمان جوانان به نقل از مهر؛ تذکرات کتبی دارندگان مجلس به مسئولان اجرائی کشور در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

برخی از مهمترین این تذکرات به شرح زیر است:

هفت نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار دستور تسریع به خسارت وارده ناشی از سرمازدگی اول سال به استان آذربایجان شرقی شدند.

قاضی پور نماینده ارومیه درتذکری به وزیر امور خارجه خواستار تسریع در ایجاد کنسولگری عراق در ارومیه شد.

موسوی نژاد نماینده دشستان در تذکری به وزیر امور خارجه بر تسریع در پاسخ قاطعانه به بیانیه اتحادیه اروپا و پرهیز از تساهل و تسامح در برابرغرب تأکید کرد.

دستغیب نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر کشور بر ضرورت رسیدگی به وضعیت کارتن خوابها و معتادان که باعث آسیب زدن به مردم میشوند تأکید کرد.

حسن نژاد در تذکری به رئیس جمهور از عدم حساسیت نسبت به جبران خسارت کشاورزان شمال غربی کشور ناشی از بارش برف انتقاد کرد.

افتخاری و احمدلاشکی نماینده مردم تهران و نوشهر در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار رسیدگی به توزیع سیم کارتهای فاقد اعتبار درفرودگاه مهرآباد شدند.

محجوب و قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه در تذکری به رئیس جمهور بر جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه تأکید کردند.

بذرباش نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر ورزش و جوانان از برخورد نامناسب با تیم های پرسپولیس و استقلال در روزهای پایانی لیگ برتر که در عملکرد این تیم ها تأثیرگذاشته انتقاد کرد.

وی همچنین به تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی از برخورد نامناسب با یارانه بگیران مبنی بر اینکه اجازه سرکشی به حساب های بانکی آنهاداده میشود انتقاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *