ملی‌پوش شمیشربازی ایران در سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته‌ شد

به گزارش سازمان جوانان پان ایرانیست به نقل از ایسنا، حامد صداقتی، ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه ایران توسط اشرار به گروگان گرفته شد.

 

100-689

 

ملی‌پوش شمشیربازی که چهارشنبه با دو همراه خود به نامهای محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است.

در این گروگانگیری محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر جان باخت.

فضل‌الله باقرزاده،‌ رییس فدراسیون شمشیربازی با تایید این خبر،‌ گفت: سفر صداقتی به چابهار شخصی بوده است.

همچنین سرهنگ محسن عطار رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به خبرگزاری مهر گفته است که در ساعت ۱۹/۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه یک خودروی پژو پارس در محور ایرانشهر-خاش هدف حمله “اشرار مسلح” قرار گرفت که “بر اثر این حمله یک جوان تهرانی جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته شد.”

سرهنگ عطار در عین حال گفته که “از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو اطلاعی در دست نیست.”

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تاکید کرده که “بررسی صحنه جرم حاکی از شرارت افرادی ناشناس به قصد گروگان گیری است و لذا کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو آغاز کرده اند.”

حبیب الله غفاری پدر محمدعلی غفاری گفته که این سه نفر “اشرار مسلح خودروی این سه جوان را که به قصد سیاحت به این استان سفر کرده بودند مورد اصابت گلوله قرار دادند.”

استان سیستان و بلوچستان از مناطقی است که برخی گروههای مسلح در آن فعالیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *