اعلام آماده باش در مصر

همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات ارتش مصر علیه هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده این کشور در میدان رابعه العدویه و کشتار در این میدان، وزارت کشور مصر در سراسر این کشور آماده باش اعلام کرد.

images

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الشروق، سرلشگر «سید شفیق» معاون وزیر کشور مصر در اداره امنیت عمومی اعلام کرد که وزارت کشور طرحی را برای مقابله با هرگونه خشونت احتمالی در سالروز پراکنده کردن تحصن کنندگان در دو میدان رابعه العدویه و النهضه تدارک دیده است.

وی گفت که اداره امنیت عمومی با هماهنگی تمامی ادارات امنیتی، اجرای طرح امنیتی در برخی مناطقی که پیش از این شاهد خشونت بوده‌اند، آغاز کرده است تا با هرگونه قانون شکنان برخورد شده و سلاح هایی که در این قبیل خشونت ها استفاده می شود، کشف و ضبط شود.

شفیق اظهار داشت که بر اساس دستورات سرلشگر «محمد ابراهیم» وزیر کشور مصر اجرای طرح های پیشگیرانه برای ممانعت از هر گونه خشونت در سالروز پراکنده کردن تحصن هواداران مرسی در میدان رابعه العدویه و النهضه آغاز شده است و در همین راستا اداره امنیت عمومی با هماهنگی تعدادی از ادارات امنیتی هدف قرار دادن مکان های تجمع مجرمان را آغاز کرده‌اند و طی این عملیات روز گذشته صد قطعه سلاح در تعدادی از استان‌ها و نیز مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *