عسگرپور: دولت روحانی به تخریب‌کنندگان خانه‌سینما حق‌السکوت می‌دهد

محمدمهدی عسگرپور٬ مدیرعامل خانه‌ سینما گفته دولت حسن روحانی به تخریب کنندگان سینما «حق‌السکوت» می‌دهد و شرایط به‌گونه‌ای شده که هیچ مسئولی دوست ندارد قربانی شود.

118452

عسگر‌پور این مطالب را در انتقاد از رویکرد دولت‌های محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی به خانه سینما و سینما‌گران بیان کرده و عملکرد آن‌ها را مشابه یکدیگر دانسته است.

وی درباره تردید‌ها و مخفی‌کاری‌های دولت در چگونگی برخورد با سینما‌ و سینماگران گفته شرایط به‌گونه‌ای شده که هیچ مسئولی دوست ندارد به خاطر برخی سیاست‌ها خود و خانواده‌اش را قربانی کند.

عسگر‌پور اضافه کرده این مسئله زمانی تشدید می‌شود که شما ندانید قدرت اصلی کجاست و چه زمانی این قدرت در اختیار دولت٬ سپاه٬ مجلس و نهاد‌های فرهنگی قرار می‌گیرد؟

به گفته مدیرعامل خانه سینما این وضعیت باعث شده مدیران «محافظه‌کار» شوند٬ دو تا سه فیلم را قربانی کنند و هم از خانه سینما حمایت کنند و هم از کسانی که به این مجموعه «فحش» می‌دهند.

عسگرپور برای اثبات سخنان خود به اعطای وام از سوی دولت روحانی به سه نفری خبر داده که بیشترین سهم در تخریب خانه سینما را داشته‌اند.

وی از این وام‌ها به عنوان «پاداش» فریاد نزدن علیه دولت جدید و به‌نوعی «حق‌السکوت» به افراد مذکور یاد کرده که در خلوت به دولت و خانه سینما می‌خندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *