طرح آل‌خلیفه برای ایجادفلسطین دیگردر بحرین

رییس مرکز حقوق بشر بحرین درباره تبدیل شدن شهروندان بحرینی به اقلیتی در کشور خودشان، همانند آنچه بر سر فلسطینیان آمد، هشدار داد.

c97c28947e21bfdb6f2fe77745e57776_XL

به گزارش العالم، نبیل رجب در شبکه ارتباط اجتماعی “اینستاگرام” با اشاره به نقشه رژیم بحرین در خصوص بیکاری ساختگی در کشور، هشدار داد که مبادا بحرینی ها نیز در کشور خودشان همانند فلسطینیها در قدس اشغالی، به اقلیتی تبدیل شوند که در حاشیه قرار دارند.

وی گفت: یکی از اهداف بیکاری ساختگی، اخراج عمدی از کار و به حاشیه راندن شیعیان از لحاظ اقتصادی، در واقع افزایش سن ازدواج و به تبع آن کاهش میزان زاد و ولد است.

رجب افزود: بر طبق این نقشه رژیم، مقامات بحرین این کمبود را با جلب شهروندانی جدید از خارج جبران می کنند تا زندگی اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، کار و تجارت در بحرین را به قبضه خود درآورند. این نقشه شیطانی موجودیت شیعیان را با خطر مواجه می کند و مقامات کشور نیز بی وقفه به عملی کردن آن ادامه می دهند.

رییس مرکز حقوق بشر بحرین با انتقاد از افزایش سن ازدواج و کاهش میزان زاد و ولد بحرینی ها، تصریح کرد: این امر ناخواسته ما را در این جنایت خطرناک شریک می سازد.

وی با اشاره به این که در چنین شرایطی روحانیون و فعالان جامعه وظیفه سنگینی به عهده دارند، از آنها خواست تا با تشویق جوانان به ازدواج و فراهم کردن شرایط لازم برای کمک به تحقق رؤیای جوانان در ازدواج، به جنایت رژیم پایان دهند.

نبیل رجب همچنین برای به شکست کشاندن نقشه رژیم آل خلیفه که هدفش ضربه زدن به موجودیت بحرینیها به عنوان یک امت منسجم و آزاداندیش است، تمام شهروندان شیعه و سنی را به زاد و ولد بیشتر تشویق کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *