والیبال ساحلی ایران به تور جهانی رسید

یم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران با شکست آفریقای جنوبی موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این ورزش مجوز حضور در تور جهانی را کسب کند.
6121412448No Name
به گزارش تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی در سال 2014 از فردا (چهارشنبه) با حضور 32 تیم برتر جهان در کشور آفریقایی جنوبی آغاز خواهد شد.

تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران شامل صابر هوشمند و بهمن سالمی، امروز در مرحله انتخابی تور جهانی به مصاف تیم آفریقای جنوبی (کوندر و فریدریکس) رفت و 2 بر یک این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ایران در ست دوم 21 بر 9 مغلوب تیم میزبان این رقابت‌ها شدند اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 10 به پیروزی رسیدند تا والیبال ساحلی ایران نیز برای نخستین بار در تاریخ جواز حضور در تور جهانی را کسب کند.

تیم ملی «ب» والیبال ساحلی ایران نیز در این مرحله 2 بر صفر با امتیازهای 21 بر 7 و 21 بر 12 مغلوب تیم کانادا (دییرنیگ و می) شد و کانادا مجوز صعود را کسب کرد. در دیگر دیدارهای این مرحله استرالیا با شکست آمریکا و ایتالیا با شکست آفریقای جنوبی راهی آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *