رحیم صفوی: فعالیت 17سرویس اطلاعاتی خارجی برای حمایت از تجزیه طلبان در خوزستان

سردار سرلشکر صفوی در همایش امنیت پایدار خوزستان، امروز، فردا(بازشناسی فرصت ها و چالش ها) که به همت معاونت دانش و پژوهش قرارگاه حضرت ابوالفضل برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت پایدار در منطقه خوزستان گفت: استان خوزستان دومین منطقه حیاتی ایران، پس از تهران است به گونه ای که امنیت پایدار خوزستان رابطه مستقیم با امنیت ملی ایران دارد و می توان گفت امنیت خوزستان یعنی امنیت ایران.

وی افزود: وجود 70درصد از منابع نفتی ایران و بیش از 30درصد آبهای سطحی کشور و یک سوم انرژی برق- آبی و بیش از 15 سد مخزنی، انحرافی و تنظیمی و تولید سه چهارم نفت خام کشور خوزستان را تبدیل به منطقه حیاتی کرده است. داشتن ظرفیت بالای نیروی انسانی و پتانسیل علمی و تحقیقاتی استان با حدود 300هزار دانشجو و ظرفیت های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی و بنادر دریایی، خوزستان را تبدیل به یک قطب منحصربفرد در سطح کشور نموده است.

سردار صفوی ادامه داد: با عنایت به اینکه حدود 70درصد شهدای ملت بزرگ ایران در کربلای خوزستان به شهادت رسیدند قلوب ، عواطف و عزم و اراده عموم مردم ایران با خوزستان همراه است و به واقع خوزستان قلب مردم ایران است.

رحیم صفوی با نظر به توسعه پایدار ملی گفت:رسیدن به امنیت پایدار اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین نیاز و اولویت دولت‌ها، ملت‌ها و حکومت‌ها برای حفظ بقای ملی منافع و ارزش‌ها و استقلال سیاسی اقتصادی و فرهنگی و دسترسی به اهداف راهبرد ملی است.

1 دیدگاه برای «رحیم صفوی: فعالیت 17سرویس اطلاعاتی خارجی برای حمایت از تجزیه طلبان در خوزستان»

  • مارس 9, 2015 در t 12:49 ب.ظ
    Permalink

    سپاه و نهاد هاى اطلاعاتى سپاه تنها عرصه فعاليت هاى سياسى رو بر گروه هاى ملى گرا تنگ كرده اند ديگر ترديدى در تضاد عملكرد اطلاعات سپاه با ادعايش وجود ندارد.ايران دوستانى كه از نزديك تحركات جدايى طلبانِ پان عرب رو در خوزستان زير نظر دارند خوب آگاه هستند كه اين مزدوران عربستان به چه راحتى در سطح جامعه در حال جولان دهى هستند.
    مثال هاى زيادى دال بر اين ادعاى جولان دهى آزادنه اين گروه هاى جدايى طلب وجود دارد،تعجب آور بى مسئوليتى و نهاد هاى اطلاعاتى كشور به ويژه سپاه هست، در ابتداى انقلاب ميتوانستيم عليرغم انتقاد به سپاه به مبارزه سپاه با دشمنان خاك ايران حساب باز كنيم،اما امروزه به روشنى ميتوان غفلت سپاه و نهاد اطلاعاتيش را در برخورد با گروهاى جدايى طلب مشاهده كرد،اخيراً سپاه عليرغم نقش دزد كه نقش واقعى و باطنى كنونيش است نقش پليس را هم بازى ميكند و چند تن از بدهكاران بانكى و مجرمان اقتصادى را بجاى پليس دستگير ميكند،همچنين در غالب طرح امر به معروف و نهى از منكر هم آماده سرويس دهى(سركوب) مردم به ويژه بانوان ايرانى هست، مسخره تر و سهل انگارتر از اين نميتوان يافت گروه هاى جدايى طلب در حال جولان دهى هستند سپاه در جستجوى تار موى بيرون رفته از روسرى بانوان است،
    مشكوك ميزند اين بوىِ بد، بوى حماقت يا خيانت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *