قتل دو مامور مخابرات سپاه نزدیک مرز پاکستان توسط تروریست‌ها

دو مامور مخابرات سپاه پاسداران در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان هدف گلوله افراد تروریست قرار گرفته و کشته شدند.

0,,17184605_403,00

ه روز پس از کشته شدن هشت مرزبان ایرانی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، حمله مسلحانه دیگری در این منطقه به کشته شدن دو نفر از کارکنان سپاه پاسداران منجر شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این حادثه ظهر پنج‌شنبه، بیستم فروردین رخ داده است. رشید پارسایی فرماندار مهرستان می‌گوید، این دو نفر هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان هدف گلوله “اشرار مسلح” قرار گرفته‌اند.

پارسایی به ایرنا گفت: «ﺍﯾﻦ نیروها ﺑﺮﺍﯼ انجام ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺗﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﯿﺮک ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻫﺪﻑ ﺗﯿﺮﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘند ﻭ ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﯿﺪند.»

هنوز گزارشی درباره جزئیات این حمله مسلحانه منتشر نشده و هیچ گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است. گروه “جیش‌العدل” یک روز پس از کشته شدن مرزبانان ایرانی مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.

علی اصغر میرشکاری، معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفته که حمله به مرزبانان ایران در منطقه نگور در جنوب شرق این استان انجام شده و مهاجمان از خاک پاکستان وارد کشور شده‌اند.

“جیش‌العدل” در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر زمان حمله به مرزبانان را شامگاه دوشنبه، ۱۷ فروردین اعلام کرد و مدعی شد در این عملیات دو خودروی ماموران مرزبانی منهدم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *