شهادت یک ستوان وظیفه در بانه به دست تروریست‌های پژاک

نیروی مدافع زنان شرق کردستان، ه. پ. ژ عصر روز ۱۹ اردیبهشت در یک عملیات تروریستی به یک مرکز ایست ‌بازرسی نیروی انتظامی  مسیر سقز ـ بانه حمله کرده‌اند و در نتیجه آن ستوان وظیفه «یاسین خدیجی»، از ماموران پاسگاه «سبدلوی» بانه به شهادت رسید.

بنا به گفته حمیدرضا اکبری، فرمانده انتظامی، این سرباز نیروی انتظامی «در محور بانه- سقز» و حین کنترل خودروهای عبوری «به علت تیراندازی افراد نا‌شناس» مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان درگذشته است.

همزمان وب‌سایت «فرات» اطلاعیه‌ای منتسب به «نیروی مدافع زنان شرق کردستان، ه. پ. ژ»، از گروه‌های زیرمجموعه پژاک، را منتشر کرده که در آن آمده است که نیروهای این گروه در عصر روز ۱۹ اردیبهشت در مسیر سقز ـ بانه به یک مرکز ایست ‌بازرسی نیروی انتظامی حمله کرده‌اند و در نتیجه آن «دو» مأمور کشته شده و «یک» مامور زخمی شده است.

گروه «نیروی مدافع زنان شرق کردستان، ه. پ. ژ» ضمن محکوم کردن به گفته این گروه «قتل» فریناز خسروی در مهاباد تاکید کرده که این حمله با هدف «هشدار» به جمهوری اسلامی ایران به دلیل عملکردش «علیه زنان» انجام شده است.

در حالی گروه ه. پ. ژ. که از زیرمجموعه های گروه پژاک است مسولیت این عملیات تروریستی را پذیرفته است که بسیاری از طرفدارن این گروه تجزیه طلب، معتقدند این گروه عملیات مسلحانه و تروریستی را کنار گذاشته است.

گفتنی است امروز خبرگزاری ایرنا با انتشار خبر مرگ این سرباز نیروی انتظامی اعلام کرد که جنازه وی با حضور فرمانده انتظامی استان کردستان و مسئولان ادارات شهر بانه تشییع و به خاک سپرده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *