داعش به ترکیه پیشنهاد ائتلاف داد

گروه تروریستی داعش در نامه‌ای ضمن دعوت از اردوغان برای تشکیل ائتلافی با داعش جهت حمله به کردهای سوریه، تهدید کرد در صورتی که داعش مجبور شود به تنهایی و بدون کمک آنکارا این حملات را انجام دهد، ترکیه با خطر تقسیم مواجه خواهد شد.
به گزارش سازمان جوانان پان‌ایرانیست به نقل از ایسنا، برخی سایت‌های وابسته به گروه تروریستی داعش به تازگی نامه‌ای را منتسب به «ابوتراب الاندلسی» یکی از اعضای این گروه منشتر کردند که در این نامه خطاب به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام شده از آنجایی که ترکیه برای داعش دروازه‌ای به سوی اروپا محسوب می‌شود، آنکارا باید در حملات این گروه علیه کردهای سوریه به داعش کمک کند تا هم ترکیه از خطر تقسیم و تجزیه رها شود و هم کردها نتوانند دولت خود را در شمال سوریه برپا کنند.
در این نامه داعش با اشاره به وجود تماس‌هایی میان کردها و نیروهای روسی حاضر در سوریه با هدف توافق و هماهنگی برای حمله به پایگاه‌های داعش و نابودی این گروه و نیز حکم کردهایی که در مرزهای مشترک سوریه و ترکیه بازداشت شده‌اند، از اعضای خود خواست سربازان ترکیه‌ای که در این مرزها گماشته شده‌اند را به عضویت خود درآورند.
الاندلسی داعش تاکید کرد: “روسیه به شام آمده و نمی‌خواهد به ویژه پس از پیشروی آشکار طالبان در نزدیکی مرزهایش، شکستی دیگر را تجربه کند.”
وی ادامه داد: موفقیت نیروهای ارتش سوریه در کنترل شهر حلب تنها به نفع کردها تمام شد و کردها این مناطق را به کنترل خود درآوردند اما به زودی مقابله واقعی میان کردها و ترکیه آغاز خواهد شد.
این عضو داعش در پایان گفت: این جنگ هنوز شروع نشده اما پس از اینکه روسیه بر برخی مناطق تحت کنترل داعش کنترل یابد، آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *