عروسک‌های آل سعود در وین

روز گذشته عده‌ای در ضدیت با ایران و در اعتراض به آنچه «مساله اهواز» می‌نامیدند در وین راهپیمایی کردند و علیه ایران و تمامیت ارضی کشورمان شعار دادند. این عده که مدعی هویت عربی اهواز بودند؛ بطور مشخص اتباع کشورهای عرب منطقه بودند که به کمک دلارهای نفتی عربستان حامی بزرگ تروریسم در منطقه ،گردهم آمده بودند.
این عده ساعت 2 و نیم از یکی از میدان‌های وین به سمت مقر سازمان ملل حرکت کرده، سپس در مقابل سازمان ملل تجمع کردند و شعارهایی در حمایت از آل سعود و آل خلیفه و علیه ایران سر دادند و در کنار شعار آزادی «قدس» گفتند: «عجم باید از اهواز اخراج شود!»
در این تجمع سرلشکر دکتر مشهور السعیدی و دبیرکل وکلای عرب، دوخی الحصبان و نماینده سابق مجلس کویت، بدر الداهوم،  وکیل لبنانی، طارق شندب حضور داشتند.
بنظر می رسد این جماعت خواب زده و رؤسایشان متوجه عواقب این نوع شیطنت‌ها نیستند، ما بشدت نگران آینده و عاقبت این افراد خبیث هستیم؛ آنها نمی دانند ایران چیست و چه قدرتی در این سرزمین نهفته است؛ آنها نمی‌دانند در قواره‌ای نیستند که برای ایران خط و نشان بکشند یا نقشه‌ای شوم طراحی کنند؛ عربستان باید از کودکی دست بکشد و عروسک‌های خود را رها کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *