کریمی قدوسی مدعی نفوذ یک گروه گسترده جاسوسی به حوزه های دولت شد

جواد کریمی قدوسی، از نمایندگان منتسب به جبهه پایداری، مدعی نفوذ یک شبکه جاسوسی به «خصوصی‌‌ترین جلسات» حسن روحانی شد.
کریمی قدوسی، از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، منبع این اطلاعات را «اعترافات» جیسیون رضاییان، خبرنگار ایرانی–آمریکایی روزنامه واشنگتن‌پست دانست که از حدود ۱۴ ماه پیش زندانی است.
 
جواد کریمی قدوسی از ارتباط جیسون رضاییان با ‘فردی از افراد وزارت امور خارجه که ابتدای نامش «ش» است، تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و «تیم رسانه ای آقای ظریف» سخن گفته است
 
آقای کریمی قدوسی گفته است که جیسون رضاییان با فردی به نام «س» در نهاد ریاست جمهوری «ارتباط ویژه‌ای» داشته و که «اطلاعات وسیعی» به او می داده و همچنین «خانمی به نام م.ر» را «به داخل نهاد ریاست جمهوری نفوذ داده است».
 
این نماینده جبهه پایداری در بخشی دیگر از صحبت های خود، از ارتباط نزدیک خبرنگار زندانی واشنگتن پست با فردی از افراد وزارت امور خارجه که ابتدای نامش «ش» است، تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران و «تیم رسانه‌ای آقای ظریف» سخن گفته است.
 
وی مدعی ارتباط آقای رضاییان با یک «شبکه ارتباطی قوی» شده که علاوه بر نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه، در مرکز استراتژیک ریاست جمهوری، دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و سازمان میراث فرهنگی هم نفوذ داشته و خبر داده که «با بخشی از این شبکه برخورد شده است».
 
این نماینده مجلس در مصاحبه امروز خود گفته است که وی و همکارانش در مجلس، دو ماه قبل نیز مطلع شده اند که «افرادی تلاش دارند جیسون رضاییان را با زندانیان ایرانی در آمریکا مبادله کنند».
 
وی افزوده است: «عده‌ای هم تاکید داشتند که قبل از محاکمه، جیسون مبادله شود. ولی در نهایت با استقامت دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور او محاکمه شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *