بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون شهادت فرزندان میهن

به نام خداوند جان و خرد

شاد باد، شاد باد، شاد باشید، ای شهیدان راه ایران که به قرن‌ها در دل دشت‌ها کوه‌ها و دریاهای میهن به خون خود کفن پوشیده و خفـته‌اید نام شما و یاد شما افتــخارماست و درس زنــدگی ما

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست، شهادت دو تن از فرزندان برومند این سرزمین، شهید صانع ژاله و محمد مختاری را به ملت آزاده‌ی ایران و خانواده‌های بزرگوارشان تسلیت می‌گوید.

حزب پان‌ایرانیست حرکت خشونت‌بار حکومت علیه خواسته‌های به‌حق و آزادی‌خواهانه‌ی ملت ایران که خواهان تظاهرات مسالمت‌آمیز- مطابق با ظرفیت‌های قانونی موجود و نص صریح قانون اساسی- و اعلام آزادانه‌ی نظرات خود می‌باشند و را محکوم کرده و اعلام می‌دارد تنها راه اصولی برای خروج از بحران ژرف موجود، احترام به خواست و نظرات ملت و پرهیز از تفسیر به رأی مطالبات و تفکرات مردم است. تاریخ و حوادث منطقه با صدایی رسا به ما می‌گوید: مردم تحقیر را تحمل نخواهند کرد و هیچ‌کس نمی‌تواند به زور، نماینده‌ی جمعی باشد که خود زبان و بیانی شیوا و اراده‌ای قدرتمند برای صیانت از محتوای گفتار و پندارشان دارند.

لازم به تذکر است که برخی در لغزشی که به زبان یا قلمشان راه ‌یافته که اغلب سهو است شاید برای نشان دادن هرچه بیشتر مظلومیت، شهید صانع ژاله را به دلیل کُرد بودن متصف به اقلیت می‌کنند! نخیر تعبیر بسیار غلط و ظالمانه ایست هیچ ایرانی در ایران اقلیت (قومی) نیست، همانطور که او خود به درستی دریافته بود که عضوی از دریای خروشان ملت است و هیچ‌گاه در جمع مردمی که دوشا دوششان حقوق شهروندی و ملی خود را مطالبه می‌کرد احساس غیریتی نداشت. شدت مظلومیت این است که اکثریت در سرزمین خود توسط اقلیتی از هموطنانش، که مجهز به تمام ابزار سرکوب است از حقوق اولیه برای زندگی انسانی بی‌بهره باشد.

در پایان، همانطور که سال‌های پیش نیز گفته‌ایم راه‌حل منطقی مسائل ایران را پذیرفتن اراده‌ی ملی و تن دادن به الزامات آن و مهیا کردن بستری مناسب برای بیان و تجلی این اراده می‌دانیم.

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست

۱۳۸۹/۱۱/۲۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *