واکنش حجت کلاشی به کمال‌الدین پیرمؤذن: «نماینده جهل و لودگی»، زبان به کام بگیر و ساکت شو

حجت کلاشی- پور موذن

آقای پیرمؤذن! «نماینده جهل و لودگی»، زبان به کام بگیر و ساکت شو

هنوز در ایران آن مقدار غیرت و تعصب و مردی باقیست که در دوره فترت قانون ملی و حاکمیت ملت، تیشه به ریشه ملت زده و زبان به توهین به ملت ایران بگشایید و صدایی بلند نشود.. اگر اراده ملت بر امور حاکم باشد و اگر مردان بر مسند، آنگاه مشخص می‌شود آیا توان و جرات یاوه گویی و هرزه درایی دارید یا خیر و آنگاه معلوم می‌شود سزای نماینده چنگیز و ترکان بودن در ایران چیست تا بدانید که نمی‌توانید نماینده ملت تورک باشید و راست راست بگردید و حقوق نمایندگی ملت ایران را بگیرید و بر کرسی مجلس کشور تکیه کنید و میراث مشروطه و ستارخان را به سخریه بگیرید.
تفو بر چرخ گردون که به کام ایرانمان نمی‌گردد، اما یا می‌گردد یا نمی‌گردد و تو و امثال تو از هر قماش، از وکیل و مدیر و امام جمعه که اسب تراوای ترکان شده‌اند و انبان شکم از حقوق ملت انباشته‌اند، به آتش درایت و غیرت ما فرزندان آذربایجان و دیگر فرزندان ایران مقدس، جز پشیمانی چیزی بدست نخواهند آورد.
من بنام «ملت» علیه تو اعلام جرم می‌کنم؛ یا قانون ملت حاکم است و تو مجازات خواهی شد و یا قانون ملت برقرار خواهد شد و تو مجازات خواهی شد؛ فرمان تاریخ ملت ایران مجازات توست.

حجت کلاشی
آبان ۱۳۹۴ خورشیدی – اردبیل

توضیح: کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خود را نماینده ملت تورک! نامیده است.

3 دیدگاه برای «واکنش حجت کلاشی به کمال‌الدین پیرمؤذن: «نماینده جهل و لودگی»، زبان به کام بگیر و ساکت شو»

  • نوامبر 12, 2015 در t 6:52 ب.ظ
    Permalink

    شما ها در جهل و تاریح خود ساخته خود هی قر بزنید اما ملت تورک ایران و آذربایجان ثابت کردند که راه آنها با نژادپرستانی مانند شما جدا است. ملت آذربایجان شما ها رو شناخته اند و دل به مردم آذربایجان برای القای تفکرات فاشیستی ایرانی و آریایی ندهید که شما را دست خالی برمی گردانند و فقط مانقورد و خود فروشانی مانند حجت کلاشی گیرتان خواهد افتاد که تاریخ پر است از این وطن فروشان. افرادی مانند شما و خارج نشینان به اصطلاح اپوزیسیون ایران هنوز نمی توانید از شوک تظاهرات چند روز گذشته بیرون آیید آری با صدها کانال تلویزیونی رادیویی و سایت و سرمایه های کلان تاکنون نتوانستید تظاهرات خود جوش و مسالمت آمیز را به راه بیاندازید. مردم تورک آذربایجان با با تمام موازین حقوق بشر آشنا شده ه اند و از حقوق اولیه خود آگاهند و دیگر در جهان نژادپرستانی مانند شما جای ندارند و تفکران پان ایرانیستی خود را به گور خواهید برد. الان تهران شده پایتخت تحقیر بر سایر ملل غیر فارس و پایتخت نژادپرستی. این است عنوان اولی شما در جهان که به یدک می کشانید.

  • نوامبر 13, 2015 در t 10:28 ق.ظ
    Permalink

    سلام، حجت جان آب رو بریز اون جایی ت که می سوزه!!! خخخ :دی

  • جولای 14, 2018 در t 9:15 ق.ظ
    Permalink

    همه پاسخ بی سر وته و تکراری شما به کنار ولی این «صدها کانال تلویزیونی رادیویی و سایت و سرمایه های کلان» به پان ایرانیست مربوط است؟ خوشحال می شویم نشانی تعدادی از انها را ذکر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *