افشاگری‌ عضو‌ ستاد‌ مبارزه‌ با‌ مفاسد‌ اقتصادی

بیشتر تخلفات اراضی مربوط به مسکن و تغییر کاربری زمین های منابع طبیعی است که بیشتر به وسیله مدیران نمایندگان مجلس و … انجام شده است.

بخش هایی از سخنان عزت الله یوسفیان ملا نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که در شبکه خبر سیما بیان شد:

اکنون 90 درصد زمین های اطراف تهران به وسیله تعاونی های مسکن از منابع طبیعی گرفته و تغییر کاربری شده است. مدیرانی در تهران هستند که با تشکیل تعاونی مسکن در کنار دریا و در انزلی به ساخت و ساز مسکن مشغول شده اند.

اکنون کسی 100 میلیارد تومان به بانک بدهکار است اما هیچ کس نام او را نمی داند!!

خروجی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید اینگونه باشد که اعلام کنیم میزان معوقات چقدر بود و چقدر شد و اسامی بدهکاران اعلام شود. باید عدد را اعلام کنیم نه اینکه درصد اعلام شود.

اسناد و مدارک گزارش هایی به دست ما می رسید که وقتی اسامی بدهکاران بانکی مشخص می شود، بانکها به بدهکار خبر می دهند که بیا سه چهار قسط خود را پرداخت کن تا نامت از فهرست سیاه خارج شود.

وزارت جهاد کشاورزی باید اعلام کند به چه کسانی مجوز ساخت مسکن داده است تا در این مسئله شفافیت ایجاد شود.

پس از تخریب 11 واحد در گردنه حیران حتی یک مورد جلوی ساخت و سازهای پس از آن گرفته نشد و اکنون ساخت و سازها ادامه دارد.

این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به نامه خود و سه نماینده دیگر به اسحاق جهانگیری مبنی بر “برگزار نشدن نشست‌های ستاد مبارزه با مفاسد” و تعیین تکلیف اراضی واگذار شده و معوقات بانکی گفت: این خواسته اعضای ستاد است که همه می گویند معوقات اما نمی گویند چه کاری انجام شده است و ما پاسخ نامه خود را از ستاد می خواهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *