یکسال دیگر به حکم یازده ساله ابوالفضل عابدینی افزوده شد

به حکم ناعادلانه یازده ساله ابوالفضل عابدینی نصر از اعضای حزب پان ایرانیست  یکسال نیزافزوده شد تا تاریخ ایران شاهد این بی عدالتی عظیم و حکم غیر انسانی باشد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران دادگاه جدید ابوالفضل عابدینی نهم اردی بهشت ماه جاری در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه و با انتقال ابوالفضل عابدینی از زندان اوین به دادگاه برگزار و بر اساس اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

این حکم مربوط به آخرین پرونده عابدینی، پس از دستگیری شبانه در منزل مسکونی خود در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ از سوی اطلاعات سپاه است.

ابوالفضل عابدینی از پرونده پیشین خود که در پی دستگیری در تیرماه ۱۳۸۸ برای وی تشکیل شده بود به اتهام عضویت در حزب پان ایرانیست و مجموعه فعالان حقوق بشر و ارتباط با دول متخاصم و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه به ۱۱ سال حبس قطعی محکوم شده که درحال گذراندن آن در زندان اوین می‌باشد و با احتساب این حکم جمعا به ۱۲ سال زندان محکوم گردیده است

لازم به ذکر است که وی از زمان آخرین دستگیری در ۱۱ اسفند۱۳۸۸ تا به امروز یک ساعت مرخصی نیز نداشته و از ملاقات حضوری با خانواده خود محروم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *