اعتصاب غذای شاهین زینعلی به همراه سه دانشجوی دیگر

چهار فعال دانشجویی بازداشتی در بند 350 زندان اوین در اعتراض به وضعیت درگذشت هاله سحابی دختر عزت الله سحابی که چندی پیش در مراسم تشییع جنازه پدر درگذشت با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصاب غذای خود خبر دادند.

این بیانیه که  جهت انتشار در اختیار “فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران” قرار گرفته است بدین شرح می باشد:

جنایتی دیگر بر مجموعه جنایات 2 سال اخیر عمال امنیتی افزوده شد و هاله سحابی ، هنوز مرکب امضایش بر اعلامیه در گذشت جانکاه پدرش خشک نشده ، به ضرب آنانیکه هر چه در این سال ها گفته اند کلاه بیاور ، سر آورده اند ، جان به جان آفرین تسلیم نمود و به پدرش پیوست  تا صفحه ای دیگر از کتاب جنایات رسیدگی نشده و مورد دادرسی قرار نگرفته در این سال ها – از قتل ندا آقاسلطان و سهراب و فجایع کهریزک و کوی دانشگاه تهران تا قتل صانع ژاله – ورق زده شود.

 

ما فعالین دانشجویی زندانی که زندانی بودنمان خود سندی است گویا بر مظلومیت جنبش دموکراسی خواهانه ایرانیان و سرشت حاکمیت دموکراسی ستیز ، بدین وسیله ضمن اعلام اعتصاب غذا از غروب روز 1شنبه 15 خرداد در همبستگی با خانواده سحابی از حاکمیت می خواهیم نسبت به تشکیل کمیته مستقل حقیقت یاب و تحقیق در مورد تمامی جنایات 2سال اخیر به ویژه قتل مظلومانه هاله سحابی اقدام نماید . بدیهی است پایان اعتصاب غذا منوط به نحوه مواجهه حاکمیت با این بدیهی ترین و ابتدایی ترین خواسته- تشکیل کمیته تحقیق مستقل- خواهد بود.

پیمان عارف – شاهین زینعلی – جواد علیخانی – آرش صادقی.

فعالین دانشجویی زندانی

خرداد 1390

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *