شاهین زینعلی از حق ملاقات حضوری و مرخصی محروم است

به گزارش هرانا  شاهین زینعلی روزنامه نگار، فعال دانشجویی و از اعضای حزب پان ایرانیست در بند ۳۵۰ زندان اوین حتی یک روز هم به مرخصی نیامده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، خانواده این فعال سیاسی بیش از شش ماه است به صورت دایم درخواست مرخصی به دادستانی ارائه می‌کنند اما تا کنون هیچگونه پاسخی به ان‌ها ارایه نشده است.

این در حالی است در مدت یکماه گذشته سه بار درخواست ملاقات حضوری این زندانی سیاسی نیز رسیدگی نشده و خانواده شاهین زینعلی نتوانسته‌اند با فرزندشان ملاقات حضوری  داشته باشند.

شاهین زینعلی پیش‌تر و پس از حوادث روز عاشورا در ۸ دی ماه ۱۳۸۸ در پی یورش مامورین امنیتی به منزل شخصی بازداشت و پس از سپری کردن ایام بازداشت در بند امنیتی سپاه موقتا به قید وثیقه ازاد شد.

این فعال سیاسی. از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق عضویت در حزب پان ایرانیست و فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی منجر به اغتشاش، و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه» به دو سال و سه ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال محکوم گردیده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *