دومین سالروز تولد ابوالفضل عابدینی در زندان اوین

ابوالفضل عابدینی نصر از اعضای حزب پان ایرانیست و خبرنگار فعال در حوزه حقوق بشر که از تاریخ 11 اسفند 1388 در پی حضور گسترده ماموران امنیتی در منزل شخصی خویش بازداشت شده بود اینک در آستانه بیست و هشتمین زاد روز خویش در بند 350 اوین در بازداشت بسر می برد.

وی در طول مدت بازداشت خود از مسلم ترین حق یعنی مرخصی بی بهره بوده است و اکنون در آستانه دومین سالروز تولدش همچنان در اوین محبوس است.ابوالفضل عابدینی از معدود زندانیانی است که با گذشت 488 روز از حبس تا کنون به مرخصی نیامده و در این مدت طولانی نیز به جز چند بار معدود موفق به ملاقات حضوری با خانواده خویش نشده است.

وی که خانواده اش در خوزستان زندگی می کنند پس از انتقال به تهران به دلیل دوری راه و مشکلات سنی که مادر بزرگوارش با آن مواجه است به سختی و با دشواریهای بسیار موفق به دیدار حضوری نیم ساعتی می گردید.

بی شک حکم دوازده ساله این جوان برومند که تنها دغده اش عظمت طلبی کشورش و اقتدار و پویایی ملتش بود ظلمی است عظیم در حق وی .

این روز را از سوی تمامی اندامان حزب پان ایرانیست و آزادیخواهان به این فرزند دلیر میهن شادباش می گوییم و امید داریم به زودی شاهد آزادی تمامی زندانیان سیاسی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *