حمله به تاسیسات هسته ای ايران، حمله به “داشته‌های ملت ایران” است

مسوول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در واکنش به احتمال حمله‌ی اسراییل به نیروگاههای هسته ای ایران، اظهارات جنگ‌طلبانه‌ی مقامات اسراییلی را محکوم کرده و آن‌را مخالف حقوق بین‌الملل، موازین جهانی و برهم زننده‌ی صلح و امنیت دانست. ایشان افزود:هر نوع حمله به ایران ورود داوطلبانه به مسیری خطرناک و بی‌بازگشتی است که تخم بدگمانی فزاینده‌ای را نسبت به موجودیت‌ها بارور خواهد کرد و موجودیت اسراییل  با تردیدها و چالشهای کشنده روبرو خواهد شد. افکار روشن در ایران حمله‌ی اسراییل به نیروگاه‌ها را حمله به داشته‌های ایران قلمداد می‌کنند که امری نابخشودنی و گذشت ناپذیر است. قطعا بیدار کردن نیروهای خفته و انرژی‌های غیرقابل کنترل در ایران چیزی نیست که سیاسیون اسراییل بتوانند خطرهای آن‌را تحمل و مهار کنند .

حجت کلاشی گفت اسراییل کشوریست که با دست‌یابی به سلاح‌های نامتعارف و بمب اتمی و با تکیه به قدرت‌های بیرون منطقه و جهانی، سیاست‌های جاه‌طلبانه‌ای در منطقه دنبال می‌کند که عامل اساسی تشدید ناامنی و پای‌گذاری به وادی رقابت‌های تسلیحاتی می‌باشد. حمله به ایران و نظامی کردن فضا، عمل غیر مسوولانه‌ای در مقابل حرکت های دموکراسی خواهانه‌ی ملت ایران ا‌ست، که تاوان سخت آن گریبان‌گیر مردم منطقه در طی نسل‌ها خواهد شد.

ما برای منطقه و جهان روزهای شاد و عاری از جنگ آرزومندیم.

پاينده ايران

15آبان1390

پيوند به اين نوشتار: http://www.paniranist.info/?p=2615

1 دیدگاه برای «حمله به تاسیسات هسته ای ايران، حمله به “داشته‌های ملت ایران” است»

  • می 10, 2012 در t 10:06 ق.ظ
    Permalink

    به یاری اهورامزدا

    -خوشم آمد از این که می بینم شما تنها برای آبادانی ایران می اندیشید و همانند برخی میهن فروشان نیستید که بله بله گوی خاور و باخترند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *