انتقال شاهین زینعلی و ابوالفضل عابدینی از بند ۳۵۰ به بند ۲۰۹ زندان اوین

شاهین زینعلی و ابوالفضل عابدینی دو عضو حزب پان ایرانیست که مدتی است در بند 350 زندان اوین در حال گذراندن دوران محکومیت خویش هستند روز شنبه بصورت کاملا اتفاقی و بدون اطلاع به بند 209  اوین منتقل شدند.

به گزارش منابع حقوق بشری، دو زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین از بند مذکور خارج و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند.

به گزارش ارگان خبری فعالان حقوق بشر در ایران، شاهین زینعلی و ابوالفضل عابدینی دو زندان محبوس در بند ۳۵۰ روز گذشته از بند خارج و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند.

علت انتقال این دو زندانی به بند ۲۰۹ از سوی ماموران وزارت اطلاعات اعلام نشده است.

ابوالفضل عابدینی روزنامه نگار و فعال حقوق بشری که به اتهام عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و حزب پان ایرانیست و ارتباط با دول متخاصم به ۱۲ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

شاهین زینعلی نیز از اعضای حزب پان ایرانیست و  دانشجوی محروم از تحصیل، از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات است که در پی محکومیت ۲ سال و ۹۱ روزه خود به اتهام اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام از طریق عضویت در حزب پان ایرانیست از دی ماه سال گذشته تا کنون در زندان اوین به سر می برد.

لازم به ذکر است که این دو فعال سیاسی از زمان بازداشت خود تا کنون  از حق مرخصی  محروم بوده اند و به تازگی نیز ملاقاتهای حضوری شان  لغو گشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *