درخواست‌سردارسلیمانی‌ازسیدحسن‌نصرالله

درخواست‌سردارسلیمانی‌ازسیدحسن‌نصرالله

 

سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی های قدس در گفت‌وگو با سید حسن نصر الله، رهبر حزب الله لبنان نسبت به هرگونه حمله پیش دستانه حزب‌الله به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

 

جوان آنلاین: سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی های قدس در گفت‌وگو با سید حسن نصر الله، رهبر حزب الله لبنان نسبت به هرگونه حمله پیش دستانه حزب‌الله به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

 سرلشکر سلیمانی در این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه لازم است با قاطعیت جلوی برخی دیدگاه های افراطی و تندورانه گرفته شود، اظهار داشت: باید اختیارات کسانی که معتقد به حمله پیش‌دستانه به رژیم صهیونیستی هستند محدود شود.

وی خطاب به حزب الله اظهار داشت: قدرت بالای تسلیحاتی و آمادگی برای نابودسازی تل‌آویو و حتی قدرت آتش باری مستمر روی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی نباید شما را مغرور کند.

سردار سلیمانی در ادامه این گفت‌وگو پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه را نه از قدرت سلاح که ناشی از قدرت ایمان و امداد خدا دانست.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز اول سال نو در جوار حرم امام رضا (ع) خیلی صریح فرمودند که”پیروزی مومنان را خدا در شرایطی تضمین می کند که ما مدافع باشیم و اگر شروع کننده باشیم قرآن پیروزی ما را تضمین نکرده است”.

سرلشکر سلیمانی ادامه داد: انتظار این بود که بعد از این سخنان فصل الخطاب مقام معظم رهبری، بگو مگوها در مورد حمله پیش دستانه پایان پذیرد .

سلیمانی بیان داشت: رژیم صهیونیستی امروز در انزوای کامل قرارگرفته و با بحران مشروعیت جدی مواجه است و هرگونه حمله، آنها را در موضع مظلومیت و ما را در موضع ظالم و متجاوز قرار می دهد و ترحم افکار عمومی را نسبت به آنها بر می انگیزد که این به ضرر ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوادث سوریه خود به خود روند مناسبی را طی می کند، اضافه کرد: این ادعا که برای خروج سوریه از بحران باید بحران دیگری برای رژیم صهیونیستی آفرید نادرست و بهانه ای برای اثبات دیدگاه‌های افراطی است.

فرمانده نیروهای قدس در پایان اظهار داشت: برای آزادی مسجد الاقصی باید به جای اتکا به سلاح بر بیداری هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *