من هم عرب هستم، يک عرب خوزستاني ايران پرست!

من هم عرب هستم، يک عرب خوزستاني ايران پرست 

«پاسخ کوتاه اميد دهدار زاده به سخنان حامد کنانی روزنامه نگار عرب در استکهلم»

درود بر شما

يکم خرداد1391مصاحبه ای با بی بی سی فارسی در خصوص محاکمه 7 عرب زبان در دادگاههای دزفول داشتید. دو نکته در صحبتهای شما بود که لازم دانستم به عنوان یک عرب زبان ایرانی پاسخ بسيار کوتاهي به شما و هم انديشان ضد ايراني تان بدهم. اجازه بدهید اول خودم را معرفی کنم:

من امیددهدارزاده هستم. فامیل قبلی من «بنی تمیم» بوده که به خاطر برخی مسايل بین پدر بزرگم و برادرانش به دهدارزاده تغيير داده شد. من از طايفه بنی تمیم هستم و مادرم از «طايفه آل​خمیس».

اول در مورد 15 آوریل[به گفته تجزيه طلب ها انتفاضه نيسانية] که آن را تبدیل به پیراهن عثمان کرده اید. از یک نامه که در سایت محمد علی ابطحی مشاور رييس جمهور وقت خاتمی منتشر شد و همگی واقف بر این هستند که این نامه جنبه طنز داشت ولي شما و همفکران شما زمینه را برای به دام انداختن و فريب جوانان عرب زبان فراهم کردید با این دروغ که می​خواهند شما را از خوزستان بیرون بیاندازند.پس از آن جناجالي در خوزستان به پا کرديد و از سادگي جوانان براي مقاصد شوم سياسي خود بهره گرفتيد که عاقبت به بمب گذاري و کشتار مردم بيگناه و اعدام چند جوان فريب خورده ختم شد. ان جواناني که پيشتر اعدام شدند يا در زندان هستند و این 7 جوان عرب زبان قربانی اندیشه شوم پان عربي شما هستند.

دوم اينکه در بخشی دیگر از سخنان خود گفتید که: در مقابل بیرون کردن اعراب، بیست هزار ایرانی را وارد خوزستان می​کنند. لازم است بگویم تمام اقوام ایرانی، در جای جای این خاک مقدس با هر نژاد و زبان، ایرانی هستند. اعراب خوزستان هم خود را ايراني مي دانند. مليت آنها ايراني است و سرزمين آنها ايران است. بگذايد نمونه ای برای شما بیاورم: در روز تحویل سال نو فقط در منطقه سید خَلَف اهواز باید بیایید و شاهد خرید برای سفره هفت سین باشید که به جرات میتوانم بگویم 70 درصد عرب زبانان ایرانی پایبند این سنت دیرینه هستند. در عوض شما با ساختن دروغهای مضحکی مانند اينکه «در سازمان ملل یک صندلی برای اهواز گذاشته اند» و يا ساختن پرچم دروغین الاهواز و نامهای دروغین برای مناطق خوزستان براستی تا کجا می​خواهید ادامه بدهید. به گمانم پایداری مردم سوسنگرد، بستان و خرمشهر که 90 درصدشان عرب زبان هستند در مقابل دژخیمان صدام را از یاد برده اید؟! مطمئن باشيد که من یکی از همین عرب زبانان هستم که در مقابل اندیشه شوم و مضحک جداسازی خوزستان از مام میهن ایستاده ام.  شما يک تجزيه طلب هستيد و نماينده عرب هاي خوزستان نيستيد. فراموش نکنيد من هم عرب هستم، يک عرب خوزستاني ايران پرست!

پاینده باد تمام اقوام ایرانی با هر زبان، مرام و مسلک.

پاینده ایران

امید دهدارزاده – اهواز 1/3/1391

پيوند هميشگي به اين نوشته   http://www.paniranist.info/?p=3958

10 دیدگاه برای «من هم عرب هستم، يک عرب خوزستاني ايران پرست!»

  • می 26, 2012 در t 6:09 ب.ظ
    Permalink

    عالی بود. بر چشم بد لعنت

  • می 26, 2012 در t 6:15 ب.ظ
    Permalink

    درود به شما…درود به مرداتگی شما…درود به حس میهن دوستی شما…درود به خونی که در رگهای شماست……درود من و میلیونها ایرانی برای پاسداشت ایران و ایرانی……

  • می 26, 2012 در t 6:23 ب.ظ
    Permalink

    می‌خواستم به شما و همه هم میهنان خوزستانی عرب تبار سلام کنم. من خودم چند سال در آبادان زندگی‌ کردم و دوستان و هم‌کلاسی های عرب تبار زیاد دارم و به آنها افتخار می‌کنم. یکی‌ از دوستان آبادانی ما در همان زمانی‌ که ما برای کنکور آماده میشودیم به نیروی هوایی پیوست و در زمان جنگ هم در چندین ماموریت شرکت کرد. تا بالاخره هواپیمایش روی بغداد سرنگون شد ولی‌ خوشبختانه با چتر پایین پرید و اسیر شد. در زمان خاتمی آزاد شد و به ایران بازگشت. یکی‌ دگر از همین دوستان عزیز عرب تبار ما وارد نیروی دریایی شد و تا درجه ناخدا یکمی هم بالا آماده است. ایرانیان عرب تبار تجزیه طلب نیستند.

  • می 26, 2012 در t 8:27 ب.ظ
    Permalink

    با سلام دوست عزیز
    من از اهالی خوزستان و فارس هستم.
    زنده باد عیرت اعراب خوزستان که من به شخصه میدانم که تمامی آنان ایران را موطن خود میدانند و در دفاع از خاک این میهن عزیز چه جانفشانی ها که نکرده اند.
    همیشه پاینده باشید

  • می 29, 2012 در t 5:58 ق.ظ
    Permalink

    معمولا برای سرکوب هر خلق از مردم آن خلق استفاده می کنند و خیلی مزدور و خودفروش داریم که بخاطر پول حاضرند ناموسشان بفروشند و دم شیر را رها کرده و به دم روباه چسبیده.

  • می 29, 2012 در t 6:18 ق.ظ
    Permalink

    فکر نمی کننم شما عرب هستید تو ممکن از عربهای خودفروخته هاِی هستید که نفمیده و نادان که نژادپرستان فارس بر تو اثر کرده و از شما خواسته سوء استفاده کرده و چنین مقاله ای بنوسید و بعد هم پشت سر تو بخندند و بگویند گیر آوردیم و از خودشان به خودشان زدیم.

  • ژوئن 2, 2012 در t 9:28 ق.ظ
    Permalink

    جناب دهدار زاده از اسم و فامیلت پیداست که یا دروغ میگویی و عرب نیستی و یا اینکه آنقدر بی هویت شدی که حتی اسم و فامیلت را تغییر دادی
    خدا رو شکر امثال تو زیاد نیستند که به راحتی خودفروشی میکنند، به امید هدایت

  • ژوئن 4, 2012 در t 3:01 ق.ظ
    Permalink

    پاینده ایران و درود به غیرت سرور دهدارزاده عزیز که خوب آتشی به جان تجزیه طلبان انداخته.
    کامبیز جان دم شیر که می گویی منظورت همان دم خروس تجزیه طلبان است؟

    بیژن عزیز ما از این شوخ طبعیهای شما نداریم که پشت سر خودمان بخندیم. شما گویا از این برنامه ها برای هم زیاد اجرا می کنید؟

  • ژوئن 20, 2012 در t 2:54 ق.ظ
    Permalink

    به کوری چشم دشمنان، وجود قومیت های مختلف در ایران نه تنها باعث ضعف و تجزیه ایران بزرگ نخواهد شد بلکه در آینده ای نه چندان دور باعث بالندگی و پیشرفت این سرزمین پاک خواهد گردید و این سرزمین مقدس محفلی خواهد شد برای تمام عاشقان انسانیت، برابری و برادری از سراسر جهان
    به امید آن روز

  • ژوئن 20, 2012 در t 2:59 ق.ظ
    Permalink

    آقای یاسر الاهوازی شما بهتر است ابتدا تاریخ را بخوانی و بعد از اینکه به هویت اصلی خودت پی بردی که متعلق به چه سرزمینی هستی اظهار نظر کنید. امیدوارم به هر حال این اظهار نظر شما از جهت عدم اطلاعات کافی شما بوده باشد و نه به خاطر وعده های سره خرمن عده ای شیطان صفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *