هشدار خبرگزاری فارس درباره افشاگری‌های احمدی‌نژاد

هشدار خبرگزاری فارس درباره افشاگری‌های احمدی‌نژاد

 

خبرگزاری فارس در گزارشی نسبت به راه افتادن «توپخانه» افشاگری محمود احمدی‌نژاد علیه بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار داد.
این خبرگزاری روز چهارشنبه (۲۴ خرداد) نوشته گزارش‌هایی در اختیار دارد که نشان می‌دهد احمدی‌نژاد در آینده‌ای نزدیک قصد افشاگری علیه بسیاری از منتقدان خود را دارد.
آن‌طور که خبرگزاری فارس نوشته است٬ رئیس دولت دهم و نزدیکانش به خاطر طرح نام اسفندیار رحیم‌مشایی و محمدرضا رحیمی در دو پرونده فساد مالی تحت فشار قرار گرفته‌اند.
از رحیمی و رحیم‌مشایی با عنوان دو متهم در پرونده فساد مالی بیمه ایران و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صادرات نام برده می‌شود که این مسئله با خشم احمدی‌نژاد مواجه شده است.
رئیس دولت دهم در واکنش به موضوع به طور تلویحی مقام‌های قوه قضائیه را مورد خطاب قرار داده و گفته اگر جرات دارند به اتهام «اصل‌کاری‌ها» رسیدگی کنند.
این اظهارات احمدی‌نژاد با واکنش رسانه‌های محافظه‌کاری همچون خبرگزاری فارس و مشرق‌نیوز مواجه شده به طوری که طی روز‌های اخیر تلاش کردند منظور وی از «اصل‌کاری‌ها» را مشخص کنند.
خبرگزاری فارس در گزارشی با این عنوان که «اصل‌کاری‌ها اطراف احمدی‌نژاد هستند یا در جیب احمدی‌نژاد؟» نوشته است: «لیستی که احمدی‌نژاد برای روز مبادا آماده کرده است، شاید در آینده نزدیک آن را با توانایی سخنوری خود ترکیب کرده و به توپخانه‌ای پر قدرت تبدیل کند تا شاید منتقدان را به عقب براند.»
به نوشته این خبرگزاری وابسته به سپاه٬ در صورتی که «توپخانه» احمدی‌نژاد آغاز به کار کند «خیلی‌ها» مورد هدف قرار خواهند گرفت.
خبرگزاری فارس اضافه کرده که «احمدی‌نژاد خود یک رسانه است و البته از شهامت کافی برای آتشین کردن سخنان خود برخوردار و این نکته بار‌ها به اثبات رسانده است.»
به نظر می‌رسد اظهارات احمدی‌نژاد موجب بروز برخی نگرانی‌هایی در میان منتقدان محافظه‌کار وی شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *