بعد از انکار هولوکاست، احمدی‌نژاد یهودیت و مسیحیت را هم انکار کرد

بعد از انکار هولوکاست، احمدی‌نژاد یهودیت و مسیحیت را هم انکار کرد

 

محمود احمدی‌نژاد در ادامه اظهارات جنجالی‌اش امروز مدعی شد که خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است. وی پیامبر اسلام را پیامبر تمام جهانیان از بودایی‌ها گرفته تا مسیحیان و یهودیان نامید. احمدی‌نژاد همچنین مانند اظهارات گذشته‌اش آمریکا و اسرائیل را رفتنی دانست.

به گزارش خبر آنلاین محمود احمدی‌نژاد که در اجلاس بین‌المللی زنان بیداری اسلامی در برج میلاد تهران سخنرانی می‌کرد، درباره ادیان الهی گفت: «پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند. عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم (ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.»

وی ادامه داد: «خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد.»

احمدی‌نژاد درباره آمریکا و نظام سیاسی آن کشور گفت: «زشت‌ترین وجوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است، ‌ همه خیال می‌کنند مردم اروپا و آمریکا آزادند. در حالی که زشت‌ترین نوع خفقان و دیکتاتوری در آمریکاست چرا که یک گروه فاسد سرمایه‌دار صهیونیست در پشت صحنه بر ۳۰۰ میلیون مردم آمریکا و سایر دولت‌های جهان حکمرانی می‌کند. کجا مردم آمریکا آزادی دارند؟ آن‌ها هرگز نتوانستند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و رئیس جمهور آنان توسط همین گروه فاسد انتخاب می‌شود.»

او در ادامه اظهار داشت: «زمانی که می‌خواهند خاورمیانه را اشغال کنند و سیاست نفت را در اختیار خودشان بگیرند یک چهره وحشی و خشن مانند رئیس جمهور قبلی (بوش) را رئیس جمهور می‌کنند که بیاید به افغانستان وعراق حمله کند و یک میلیون انسان بی‌گناه را بکشد اما زمانی که با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود و چهره آمریکا مخدوش می‌شود و راه برای سلطه سرمایه مسدود می‌شود تصمیم می‌گیرند برای تعویض چهره خود شخص دیگری را روی کار بیاورند اما سیاست‌ها‌‌ همان است. بنابراین بر اساس نوع معادلات جهانی رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند.»

احمدی‌نژاد پیش از این بار‌ها هولوکاست و کشتار یهودیان توسط آلمان نازی را انکار کرده و آن را افسانه خوانده بود. همچنین رحیمی معاون اول ریاست جمهوری نیز چندی پیش قاچاق مواد مخدر را ناشی از آموزه‌های کتاب مقدس یهودیان دانسته بود. اظهاراتی که با واکنش گسترده مقامات برخی کشور‌ها و همینطور دبیرکل سازمان ملل مواجه شده بود.

 

 

منیع: خودنویس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *