پیام تسلیت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به زلزله زدگان استان آذربایجان

پیام تسلیت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به زلزله زدگان استان آذربایجان 

 

 

 

 

در پی رخداد دلخراش زلزله در استان آذربایجان شرقی و کشته و زخمی شدن شماری از هم میهنان و همچنین بی خانمان شدن هزاران نفر در این منطقه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ضمن صدور پیام تسلیت به هم میهنان، با اعتراض به عملکرد غیر مسولانه دولت و صدا و سیما به مدت سه روز عزای عمومی ملی اعلام کرد.

متن پیام سازمان ملی جوانان حزب پان ایرانیست به شرح زیر می باشد:

به نام خداوند جان و خرد

 

پاینده ایران

 

خبر جانکاه کشته و زخمی شدن هموطنان آذربایجانی مان در زیر آوار زلزله همه ی ما را داغدار و متالم کرد.

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست این ضایعه ی ملی را به ملت بزرگ ایران و خانواده ی جانباختگان تسلیت می گوید.

اکنون زمانی دیگری فرا رسیده است که همه ی ایرانیان یکدل  و همراه دست در دست یکدیگر به یاری هموطنان داغدیده و مجروح بشتابند و اجازه ندهند که غم تنهایی و بی کسی در دل آنها راه یابد.

ماه رمضان است و اهالی منطقه مقید به احکام این دینی این ماه هستند. چه بسا  بسیاری هنوز افطار نکرده، تشنه لب به دنبال عزیزانشان در زیر آوار باشند. کمک رسانی از سرتاسر ایران مردم غم دیده را به زنده ماندن و  با مرگ جنگیدن امیدوار خواهد کرد.

 

بسیاری از مجروحین به خون نیاز دارند، ملت ایران در طول تاریخ برای پاسداری و بقای هم به راه زندگی ملی در شرایطی به مراتب سخت تر خون داده اند و از هم مراقبت کرده اند اکنون خون ایرانی می بایست برای پاسداری از زندگی هموطنانشان بجوش آید.

حزب پان ایرانیست  همه ی ایرانپرستان را برای اهدای خون و ارسال کمک های لازم و ضروری به  مجروحین و آسیب دیدگان فرا می خواند

همچنین با انتقاد جدی نسبت به عملکرد تاسف بار صدا و سیما، قصور حاصله را غیر قابل بخشش و حاکی از بی تفاوتی و ضعف بینش و احساس ملی  مسولین می داند.

 

حزب پان ایرانیست با توجه به سکوت دولت و با درک احساسات مردم و ضرورت همدردی با جان باختگان، سه روز عزای ملی اعلام می کند.

 

 

 

 

 

 

 

1 دیدگاه برای «پیام تسلیت سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به زلزله زدگان استان آذربایجان»

  • سپتامبر 28, 2012 در t 8:15 ق.ظ
    Permalink

    آذربایجان هیچ وقت به سگ هایی مثل شما احتیاج نداشته و نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *